piątek, 29 lipca 2011

Wpis 29.07.11

Cześć wszystkim!
Pora zdradzić wszystkim ciekawskim(i tym nie ciekawym też) kilka szczegółów z mojego życia. Tak więc,siedźcie,stójcie i czytajcie:
-Jak już pisałem we wcześniejszym wpisie od przyszłego miesiąca zacznę pracę na umowę o pracę. jak myślicie? Wytrzyma mój niespokojny duch w tym spokojnym miejscu?
-Jak może wcześniej wspomniałem wygrałem plakacik. Malutki,od altbay.tv,za odgadnięcie jaka to seria się podobała pewnej starszej pani. Dla tych którzy nie śledzili uważnie ich profilu na facebooku: Było to Spirited Away:W krainie Bogów(Sen to Chihiro no Kamikakushi). Swoją drogą ciekawy film. Jak to u Miyazakiego. Ale wracając do sprawy plakatu-nie wiem jaki wybrać,może pomożecie? Czekam na propozycje w komentarzach. O ile będzie się chciało komukolwiek coś napisać <haha>
-Pożyczyłem od Nayli kilka tomików mang-6 pierwszych tomów Hellsinga i całość Death Note'a. Zostały mi już 11 i 12 DN. I mogę je oddać. xD
Hontoni Arigatou Nayli!
-Popsuł mi się  telefon. Więc szukam nowego. Może ma ktoś na sprzedaż jakiś dobry model? Może zapytam kolegę.
-W niedzielę mangowe w saskim. Poproszę szefa o zaliczkę. Pojedziemy z Zorem i Dominiką. Może uda się spotkać Chibi? Chciałbym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.