środa, 13 lipca 2011

Krótki Przegląd Anime

Mayou Chiki-kojarzy mi się z moją znajomą,zupełnie nie wiem czemu. Po za tym Czuję jakbym już gdzieś to widział,to się chyba deja vu nazywa :D Chyba kiedyś zahaczyłem mangę albo coś. W każdym razie ecchi średniak,pomysł ciekawy,może się nieźle rozwinie. Jak na razie seria od tak miła do oglądania "Zawsze chciałam siłować się z niedźwiedziem".

Blood C-bez rewelacji,chociaż miło znowu ujrzeć Sayę. Zrobili z niej słodką idiotkę T.T Nawet nie zauważyła jak ją podrywał :) Jaki głąb z niej. Ale później ładnie się rozprawiła z kamykiem. Czekam  na pojawienie się normalnych wampirków. A na razie seria ma 4/5 Za sentyment do Sayi. Aha i postacie Clampa mi się podobają :D

Czarny Królik ma siedem żyć-Seria już mi się podoba.Jak on ładnie zakończył 1 odcinek :D Po za tym,wampiry,ciekawa fabuła i pewnie zobaczymy dużo akcji.  Ciekawe jak wygląda ten bliźniak Himea'y. Po za tym nie mogę się doczekać aż Himea pozna swoją rywalkę. Ah,te miłosne trójkąty. Czekam na kolejne odcinki. Tylko szkoda,że główny bohater musi być troszkę "przygłupawy". 

Yuru Yuri-Czytałęm mangę,aż 4 rodziały. Wiem jaka seria będzie. Zabawna,miła dla oka i yuri xD Te krwotoki z nosa. Po za tym,że trochę przesadzają z tym "cały świat jest yuri" jest ok. Można się odprężyć i nie wysilając szarych komórek spędzić popołudnie.

Manyuu chiken-chou - Cycki xD Yuri,seria na tym samym poziomie co Grenadier.(Czy jak ktoś woli polski tytuł Rushuna Wystrzałowa Wojowniczka) Jednak nowa ustawa jest zła :( Czekam z niecierpliwością na wersję DVD. Jestem pewien,że wypuszczą ją nieocenzurowaną. 

Sacred Seven-Niezła muzyka,ciekawa akcja i tylko gdyby nie to,że takie serie mnie jarały jakieś 5 lat temu...Cóż,jak dla mnie to tylko dla zobaczenia walk :D
Ciekawe tylko czy koleś nie ma problemów z pamięcią.

Baka to Test o Shoukanjuu 2-pierwszy odcinek przewidywalny. Po za tym nie ma co oglądać jak nie widziałeś pierwszej serii. Uznasz ją za głupią. Średniak ecchi,niska 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.