niedziela, 28 grudnia 2014

Hobbbit część 3-smutek i gniew

Wczoraj byłem na filie Hobbit :Bitwa Pięciu Armii.
Bardzo chciałem go obejrzeć bo to jedna z lepszych bitew Śródziemia.
Niestety,zawiodłem się. Sceny które chciano aby wyszły epickie była zabawne.
Robakołaki były dupne,Azog miał "śmigajki nieślizgajki" jak to pozwolę sobie nazwać a yaositki mogą shipować Bilba z Thorinem.
Tylko sceny szaleństwa Thorina były na poziomie. No i rozmowa Tharandila z Bilbem.
Nie chcąc wam zdradzać za wiele wymienię już tylko kilka zalet tego filmu i skończę o nim pamiętać.
Przede wszystkim zostały oddane sceny pozwalające temu filmowi być po prostu środkiem 6 filmowej historii Pierścienia. Rozszerzenie historii o elementy i wydarzenia ze Śródziemia które miały w tym czasie miejsce ale są tylko ledwo wspomniane w książce było dobrym pomysłem.
Pozytywnie też wypadły sceny kiedy Smaug-wiwerna palił miasto,choć samo pokonanie smoka było zdecydowanie przeheroizowane. Nie mogę napisać,że przejaskrawione lub przedramatyzowane bo była noc a Smaug ładnie ział ogniem. Skutecznie też rozprawiono się z przywódcą miasta.
Rola Barda Smokobójcy została idealnie odegrana przez Luke'a Evansa.
To by było na tyle z pozytywów. O ile w 3D 48 klatek film zapewne zachwyca(byłem na zwykłym 3D) to jednak nie chce o nim pamiętać.

piątek, 12 grudnia 2014

Granie granie granie

Powinienem chyba opisać trochę więcej gier.

Zwłaszcza,że mam nowe WiiU :)

Aktualnei grywam na 3dsie w Pokemon Omega Ruby,Yu-Gi-Oh! Zexal World Duel Carnival oraz ADventure Island II.
Na WiiU mam tylko Mario Kart 8,Assasins Creed III i NES Remix II.
Tak więc w ciągu kilku tygodni możecie się spodziewać kilku recenzji :)


A i nie zapomnijcie o Mokonie w ten weekend!

poniedziałek, 17 listopada 2014

WGSP Listopad 2014

Cześć wszystkim :)

Dzisiaj byłem na spotkaniu WGSP które wyjątkowo zbiegało się ze spotkaniem pokemonowym.
Niestety o ile nie udało mi się zająć dobrego miejsca w turnieju pokemon to za to w Nintendo Tabu zająłem już pierwsze miejsce :)

Spotkanie było naprawdę fajne,dużo ludzi,wiele rozmów,świetna zabawa.
Oby było tak co miesiąc :)

poniedziałek, 10 listopada 2014


Wyjazd do Francji

Zeszły tydzień spędziłem na wyjeździe naukowym we Francji.
Dokładniej to w Clermon Ferrand i okolicach. Wyjazd finansowany był ze środków unijnych w ramach projektu "Matematyk-pracownik wszechstronny".  Zwiedziliśmy Le Puy[czyt Le puj],Clermont Ferrand i Aurillac[czyt. Ąrijak]. Mieliśmy okazję wziąć udział w wykładzie z kryptografii(i mniej ciekawych dla mnie o grafice i bioinformatyce). Zwiedzialiśmy wulkany,wchodziliśmy an góry. Francja to miły kraj chociaż często ludzie nie znają angielskiego i chcą rozmawiać jedynie po francusku. Ciekawe że mają przerwę lunchową pomiędzy 12 a 14 i (po za kawiarniami) wszystkie sklepy są pozamykane a na ulicach gości spokój.
Wyjazd na pewno będę miło wspominał mimo,że ze strony polskiej zawiodła trochę organizacja. na szczęście druga połowa wyjazdu była już genialna. 
W następnym poście wrzucę kilka zdjęć :)

sobota, 18 października 2014

Turniej Super Smash Bros na Nintendo 3DS relacja

Witajcie!
Dzisiaj napiszę kilka słów o turnieju gry Super Smash Bros na Nintendo 3DS w którym miałem przyjemność brać udział w miniony piątek 17 października 2014 roku.

Cała impreza zaczynała się o godzinie 15 chociaż gdy przybyłem z 30 minutowym opóźnieniem do Buddaplay to tłumów nie było.  Zresztą zapisy na turniej zaczęły się w okolicy godziny 15.40 a sam turniej rozpoczął dosyć późno. Przed turniejem bowiem odbył się jeszcze konkurs wiedzy o Nintendo. Odbywał się on w 4 osobowych grupach i było 7 rund w których za udzielenie poprawnej odpowiedzi na pytanie dostawało się punkt. Ten konkurs na szczęście udało mi się wygrać.

Po tym konkursie rozpoczął się już właściwy turniej w SSB. Na początku zostały rozlosowane 4 grupy 4 osobowe które grały ze sobą w pierwszej rundzie. Z każdej takiej grupy do rundy pucharowej przeszły po dwie osoby. Tych ośmioro zawodników mogło się pochwalić umiejętnościami w tej ciężkiej grze ale i tak czasem decydowało szczęście. Wprawdzie nie obyło się bez problemów technicznych albowiem nawet przygotowane 4 zapasowe gry nie starczyły i jedna grupka musiała rozpocząć grę później. Niestety nie udało mi się przejść dalej i z 3 miejscem odpadłem ze swojej grupy. Pocieszać się mogę tylko tym,że przegrałem z finalistą ;)

Po za głównymi turniejami można było też grać na konsolach WiiU na których szczególna popularnością cieszyło się demo Bayonetty 2. Dodatkowo dla graczy był przygotowany poczęstunek oraz napoje.

Muszę ocenić ze wydarzenie było bardzo przyjemne i takich promocji powinno odbywać się więcej o wiele więcej. Zwłaszcza,że można było się nagrać w wywiadzie i zapytać dystrybutora o wszystko bądź podzielić się pomysłami.

To by było na tyle na dzisiaj.
Miłego grania nerdzi ;)

PS Nie zapomnijcie o audycji Nerdzi w Kulturze. Radio Praga poniedziałki popołudniu.

środa, 15 października 2014

Pokemon Omega Ruby i Alpha Saphire Special Demo Version

Witam!
Jako jeden z wielu acz niewielu udało mi się zdobyć kod na specjalne demo do gier Pokemon Omega Ruby i Alpha Saphire dzięki uprzejmości Pokemon Polska.


"Ale jak to Demo na Pokemony?"
Ano mamy gierkę która wygląda tak:możesz chodzić po mieście Mossdeep City ale nie masz możliwości wejść do jakiegokolwiek budynku czy zapisania gry. Nawet pokemonów nie możesz łapać bo masz jedynie Hyper Potiony i Full Heale. Gra polega na wypełnianiu Misji zlecanych nam przez Stevena. Przy czym po wypełnieniu misji następuje pożegnanie,filmik reklamujący ORAS i zapis stanu gry. Po czym demu się restartuje i włączając znowu grę jesteśmy już w Mossdeep City i możemy brać kolejne misje. Bądź rozglądać się po mieście bo co włączenie są małe zmiany.

Misje dzielą się na dwa typy: pokonanie trenerów i odnalezienie zaginionej osoby bądź pokemona.
Zaczynamy oczywiście od pokrzyżowania planów Team Magma i Team Aqua abyśmy mogli poznać jak wyglądają walki z tymi zespołami. Dodatkowo możemy zachwycić się grafiką VI generacji w tym regionie,lataniem na pokemonie czy skradaniem się do pokemonów.

Tyle tylko,że pełne gry będą się różniły od siebie a więc czy są dwie wersje dema? Już śpieszę  z odpowiedzią. Oczywiście jest tylko jedno demo,za to zaprogramowane tak,że przemiennie latamy na Latiosie i Latiasie. Dodatkowo tło z tytułem dema zawiera raz bąbelki a raz ogień wskazując jak może wyglądać tytułowy ekran pełnych gier.

Tak jak zapowiadano z dema można przenieść do pełnych gier niektóre rzeczy. Są to:

  • zestaw pokeballi
  • zestaw heal balli
  • zestaw Heart Scale
  • Pokemon zdolny do Megaewolucji
Oczywiście tylko jeden pokemon i do tego jest to Glalie więc można odpuścić próby startu w grę z dwoma starterami. Wszystko aż do 9 spotkania bo od 10 powrotu do gry chyba nic już więcej nie dostaniemy. Ja na 16 dopiero jestem i od 6 powtórzeń nic nowego nie doszło poza postaciami w mieście. Tak czy siak Demo się opłaca tylko dla Mega Glalie,gracze którzy grali w  X lub Y nic fajnego w mechanice nie odkryją a starsi mogą poczuć cień nostalgii.

niedziela, 12 października 2014

Streetpassynalia 2014

Oto kilka zdjęć z odbywających się  11 października 2014 Streetpassynaliów czyli ogólnopolskiej imprezy dla fanów Nintendo.


poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Lista Anime które wyszły w Polsce

Spis anime (alfabetyczny)[Prawie dokładny]:
- Ace-O Nerae! 2 (Jenny Jenny) Polsat 2, Polsat Junior
- Ai To Yuki-No Pig Girl Tonde Burin (Superświnka) TVN, Fox Kids
- Akage-No Anne (Ania Z Zielonego Wzgórza) TV4, Polsat Junior
- Akai Kodan Zillion (Zillon) Polsat
- Akira (Akira) Canal +
- Alps Monogatari: Watashi-No Anette (Anette) TVP2
- Alps-No Shojo Heidi (Heidi) TVP1

środa, 2 lipca 2014

NINTENDO POLSKA (nie żart)

Wszystkich fanów Nintendo uszczęśliwi fakt,że już działa nie tylko strona Nintendo.pl ale również znowu jest aktywny fan page na facebooku.

Przypominam tez o promocji na Mario Kart 8 która kończy się w tym miesiącu. Zaoszczędźcie trochę kasy i zdobądźcie dwie gry w cenie jednej :)

A jutro sobie trochę pogra się na mieście.

PS.Nie zapomnijcie,że nie dawno premierę miały nowe gry z One Piece oraz Yu-Gi-Oh!

sobota, 21 czerwca 2014

Sezon anime lato 2014

Tym razem ogarniam co pojawi się w japońskiej telewizji tego lata.

Ai Mai Mii:Mousou Catastrophe -ekranizacja yonkomy. Na dodatek sequel. 
Akame ga Kill -Zapowiada się dobra seria akcji. Oby nie skończyło się jak z Blood +. Dla niecierpliwych polecam sprawdzić mangę. 
Ao Haru Ride- polski tytuł Ścieżki Młodości. Manga wydawana u nas,możecie sobie ją sprawdzić. Historia miłosnych rozterek młodej dziewczyny która spotyka osobę związaną z jej przeszłością(?) Dla fanów romansów tytuł obowiązkowy. 
Aldnoah Zero-W 1972 roku ludzkość odnajduje bramę na księżycu która pozwala jej na podróż i kolonizację Marsa. SCi-Fi z mechami,młodymi ludźmi i walkami. Dla mnie z powodu mechów odpada.
Bakumatsu Rock-19 wiek,zakazane piosenki i rock&roll wolności. Tyle tylko,że z muzycznymi anime bywa różnie. Well,Let them rock!
Barakamon-Slice of Life o gościu który przeprowadził się z miasta na wieś na wyspie. Musi się przyzwyczaić do tego,że jest  inaczej a zachowania ludzi się różnią. Zapowiada się miła dla ducha komedyjka.
Dramatical Murder-Sci-Fi shounen-ai związany z wojną wewnątrz gry "Rhyme". Tagi mnie skutecznie odstraszają.
Yama no Susume 2-kontynuacja anime o wspinaczkach po górach(a przynajmniej o tym powinno być ale meh,yuri shipping)

sobota, 14 czerwca 2014

ORAS -przewidywania

Witajcie!
Dzisiaj trochę opisze swoje mniej lub bardziej (z naciskiem na bardziej) nie trafione przewidywania co do nowych gier Pokemon. (Nowych jak nowych w końcu tylko remaki)

Przede wszystkim to gry dostaną nową grafikę,tą znaną nam już z gier X/Y. Dostaniemy więc kilka rejonów w pikselozowanym 3D,walki z efektem 3D(oby tym razem FPSy nie leciały na łeb na szyję) oraz znacznie większe ludziki niż poprzednio. Postacie zresztą też przeszły redesign i mamy teraz bardziej 'koksiarskich" Team Aqua i "biurokratycznych" Team Magma. Dodatkowo jak można wychwycić na trailerze założyciele tych zespołów mają Key Stone'y a więc i mega ewolucji powinniśmy od nich wyczekiwać. Jakie to będą? Jeszcze nie wiadomo ale ja bym obstawił Mega Houndooma i Mega Gyarados.
Potwierdzone zostało,że startery 3 generacji będą miały Mega Ewolucje,czy ten trend zostanie zachowany i doczekamy się też mega wersji dla starterów II,IV i V generacji? Liczyłbym na to ale jeszcze nie w ORAS.

czwartek, 12 czerwca 2014

Kolejne trailery Pokemon Omega Ruby i Pokemon Alpha Saphire

Oto kolejne filmiki dotyczące ORAS. Polecam oglądać w trybie pełnoekranowym. Co ciekawe została zapowiedziana dystrybucja legendarnego pokemona Diancie. Czekam na szczegóły.
A oto filmiki:




A oto trailer w lepszej jakości

wtorek, 10 czerwca 2014

Pokemon Omega Ruby Pokemon Alpha Saphire na E3

Dzisiaj na E3 podczas konferencji Nintendo można było zobaczyć trailer remaków podstawowych gier III generacji pokemon czyli Ruby i Saphire.
Dla tych którzy go przegapili oto on:

Najważniejsze: zmiana designów postaci,przejście do grafiki z X/Y,Antyczne Ewolucje oraz data:21 listopada tego roku!

czwartek, 5 czerwca 2014

sobota, 24 maja 2014

Zdjęcia CosplayWalk 2014

Przepraszam za jakość ale były wykonywane 3DSem. W 3D na konsoli są kozackie a tutaj "meh".

Cosplay Walk 2014

W następnym poście znajdziecie zdjęcia z dzisiejszego Cosplay Walku.
Przybyłem lekko spóźniony bo o 12.06 na miejsce zbiórki. Na moje szczęście okazało się,że grupka dopiero się uformowała i cały pochód rozpoczął się z lekkim bo 30 minutowym opóźnieniem. W pochodzie wzięło udział ponad 50 osób(będę szczery przy 50tce odechciało mi się liczyć). Trochę byłem zaskoczony bo zarówno ilość jak i wykonane cosplaye bardzo mnie zaskoczyły. Były postaci z Homestuck'a,Shingeki No Kyojin,Princess Mononoke,Warhammer,Kuroko no basket a nawet i żeńska wersja Mario się znalazła. Trasa przebiegała planowo a o 13 dotarliśmy do KFC. Tutaj przez godzinkę trwał odpoczynek,głównie od słońca bo część cosplayerów po prostu gotowała się przy tej pięknej słonecznej i ciepłej aury.
O godzinie 14 rozpoczęliśmy drugą część podróży a do parku praskiego dotarliśmy o 15. W między czasie mijaliśmy również happeningi organizacji charytatywnych a dzieci robiły sobie z nami zdjęcia a my z klaunami. Tak się bowiem złożyło,że odbywał się dzień czerwonego nosa.(Buggy byłby zły)
Tu odbyły się pokazy i scenki. Gratulacje dla zwycięzców którzy zostali uhonorowani dyplomami.
A teraz zapraszam do oczekiwania na zdjęci ai komentowania ich w następnym poście.

niedziela, 11 maja 2014

ProjektXZone

Dzisiaj napisze trochę o nie dość młodej już grze ProjektXZone na konsolę 3DS (czyt.ProdżektKrosZołn).
Jak wskazuje nazwa( i okładka :P ) gra jest Crossoverem  wielu innych gier produkcji firm Sega,Capcom,Namco Bandai i CriWare. W XZonie spotkamy więc postacie z takich gier jak .hack,Resident Evil,Devil May Cry,Street Figther,Tekken,Darkstalkers,Xenosaga,Mega Man,Sakura Wars i wiele innych. A jak się zdziwiłem gdy zobaczyłem Bruno Delingera. Jest to bowiem postać wzorowana na Brucie Willisie i jego roli w Szklanej Pułapce. Cóż,mojej uwagi nie przykuła Die Hard Saga wymieniona na opakowaniu wśród listy gier które są zawarte w Xzonie. Miło się dowiedzieć,że jest gra od Segi dotycząca Die Hard.  Chyba trochę zboczyłem z tematu.
Gra zawiera więc postacie z różnych gatunków od bijatyk(Tekken,Street Fighter itd.) przez slashery(DMC) po RPGi(.hack i inne). Jak więc zrobić crossover takich gier? W tym przypadku dostaliśmy taktycznego RPGa w którym walki odbywają się w postaci turowych nawalanek.
Nie brzmi dobrze? Wyszło lepiej niż powinno a więc średnio.

Zarys fabularny czyli co nam chcą wcisnąć za kit


środa, 7 maja 2014

POKEMON OMEGA RUBY POKEMON ALPHA SAPHIRE

Dzisiaj na stronie głównej POKEMON pojawiła się zapowiedź nowych gier z serii Pokemon.
I tak oto w listopadzie tego roku(wiwat prezent na moje urodziny :3 ) pojawią się gry 
POKEMON OMEGA RUBY
oraz 
POKEMON ALPHA SAPHIRE

co ciekawe pod nazwą Pokemon Omega istnieje już w sieci remake gry Pokemon Ruby. Ja wybieram lawę a wy co wybierzecie?
A oto jak prezentują się okładki i film ze strony pokemon.

EDIT
A oto dla fanów kolejny fajnieszy filmik :D
TUTAJ

sobota, 19 kwietnia 2014

Anime z wiosny 2014

Oreca Battle
Pierwsze anime przychodzące mi na myśl to Oreca battle. Gdy pewien młody chłopak o banalnym imieniu Fire gra na automacie w Oreca Battle nagle pojawiają się w powietrzu latające ośmiornice i srają na dzieciaki pomidorami. Okazuje się,że potwory poznikały z kart do Oreca battle i stały się prawdziwe mimo,że nie widza ich dorośli. Po pościgu za jedynym potworkiem skłonnym do pomocy bohaterom (który wygląda jak niedorobiona kijanka wieloryba) trafiają do opuszczonej kręgielni gdzie gadający automat do Oreca Battle w magiczny sposób pozwala bohaterowi an stoczenie prawdziwego Oreca Battle przeciwko żywemu potworowi. Po oczywistej wygranej na naszego bohatera zwracają uwagę mroczne siły. So much shit 7+

piątek, 11 kwietnia 2014

nowy sezon nowe anime tak mało weny

Witajcie,
Tytuł chyba mówi wszystko. Rozpoczął się nowy sezon,kolejne anime się pojawiają. A mi brakuje weny do opisania choć trochę serii które widziałem w poprzednim sezonie. Jak mnie najdzie to opisze Saura Trick,Z/X Ignition,Pilot's Love Song oraz Mikanunin de Shinkousei.
A na razie co do tego sezonu to małe listy.
Co aktualnie zacząłem oglądać:

  • Black Bullet
  • Brynhild in the Darkness
  • Baby Steps
  • Mahou Shoujou Taisen
  • Hero Bank
  • Dragon Collection
  • DB Kai 2
  • FT 2
  • Bokura wa minna ni Kawaisou
  • Akuma no Riddle
  • Kanojo ga Flag wo Oraretara
  • Blade and Soul
  • JoJo's Bizzare Adventure:Stradust Crusaders
Co pozostało do sprawdzenia:
  • No Game no Life
  • Yu-Gi-Oh! Arc-V
  • Duel Master Versus
  • Haikyuu!!
  • Kamigami no Asobi
  • Isshuukan Friends
  • Oreca Battle
  • Managaka-san to Assistant-san
  • Kindaichi Returns
  • Soredemo Sekai wa Utsukushi
  • Abarenbou Rikishi!! Matsutarou
O kilku seriach zrobię zbiorczą notkę ale jest parę zasługujących na własne wpisy. Ale to dopiero jak sezon się rozwinie. Jak na razie jest nie za dobrze ale co poradzić kiedy najlepszymi seriami sezonu będą te o sporcie?

wtorek, 18 marca 2014

Iketeru Futari

Witajcie!
Dzisiaj podejrzymy starszą acz zabawną serię Iketeru Futari.
Krótka 16 odcinkowa seria anime z roku 1999 autorstwa J.C.STAFF. Zacznę może od głównego bohatera który jest Saji Keisuke. Młody uczeń liceum któremu szaleją hormony(jest zboczony ale szalejące hormony niby brzmią lepiej) zakochany po uszy w koleżance z klasy. Jakby tego było mało totalny idiota który jedynie uporem (chyba)nadrabia braki w rozumności. Koleżanka w której jest zakochany to Koizumi Akira. Niska i tajemnicza dziewczyna o niebieskich włosach. Stroniąca od ludzi a już szczególnie od mężczyzn których uważa za słabych i bezuczuciowych. Reaguje żywo jedynie na zaloty Keisuke którego notorycznie bije w odpowiedzi na jego zachowanie(które aż o to się prosi stalker jeden). W przeciwieństwie do innych zalotników którym po prostu daje kosza i nie zwraca na nich uwagi.  Czy może jednak nieustępliwy i uparty Keisuke ma szanse u Koizumi? Przekonacie się szybko bo odcinki mają tylko po pięć minut.

poniedziałek, 17 marca 2014

Pokemon Link Battle!

Witajcie!
Dzisiaj będę pisał o najnowszej grze związanej z  Pokemonami czyli Pokemon Link Battle!

Gra polega na łączeniu pokemonów w trójki lub więcej aby znikały z ekranu.  Niby brzmi łatwo ale może zająć sporo czasu i wciąga. Tego typu gry znane są głównie z przeglądarek i smartfonów podejrzewam więc,że już się z nimi spotkaliście.
Jak zwykle głównym zamysłem gry jest "złapanie" wszystkich pokemonów do pokedexu...

sobota, 15 marca 2014

anime aktualizacja

Zaktualizowałem podstronę o Anime w telewizji.
Nic wielkiego nie ma,6 serii przy czym 3 to odgrzewane kotlety :/ Marnie jest

wtorek, 11 marca 2014

Hahahaha

Trochę czasu minęło od ostatniego postu ^^
Bardziej aktywny byłem na Konwentowo a moja praca znalazła się nawet na Brona Cultura.
Ostatnio zacząłem grać w Plemiona i Wartune. Dwie gry internetowe które zużywają trochę czasu.
Wymieniłem też laptopa na nowego i obecnie używam Acer Aspire E1-570 z systemem Windows 8.1
Początkowo narzekałem trochę ale jednak po przyzwyczajeniu się można polubić ten system. Chociaż fajniejszy by był gdybym miał dotykowy ekran.
W międzyczasie przeczytałem Tokyo Mew Mew,The Innocent, oraz nadrobiłem kilka tomików Ranmy 1/2.
Postaram się może dodać kilka notek o tym co przeczytałem  i co aktualnie oglądam.

sobota, 15 lutego 2014

Sobota wczesniej

Na randce w ciemno ludzie sie dobrze bawia. Prawie same kobiety na sali. W konkursie tez xD moja romansoliada taka sobie. Bylo 8 osob dwie druzyny i dosyc zabawnie. Chyba dziewczyny nie kompiluja swoixh tytulow z moimi xD czas pokrazyc wiecej :)

Ranek

Bufet genialny. Stoiska ustawione na korytarzach. Pozniej moze byc wasko ale na razie jest ok.

Niemiecki sklep kozacki. Tylko co dobre kosztuje.

Zaraz mam konkurs sala zamknieta bo sprzet.

Konwent przednocka

Na dzisiaj skonczylem pol odcinka pokemonow,odcinki mahou sensou,d frag oraz hxh. Pokemonow chyba mam dosc pod wzgledem anime. Za to sleepy na konwencie sa "genialne". Dali nam dwie sale gimnastyczne. Zaluje nie zabrania przedluzacza bo gniazdek jest deficyt. Moze w salach bedzie lepiej. Lazienki za to ladne i dobrze wyposazone. Tylko prysznica brak a szkoda.

poniedziałek, 10 lutego 2014

Saint Onii-san 聖☆おにいさん

Dzisiaj na talerzu krótka acz satysfakcjonująca seria Saint Young Men(jap. 聖☆おにいさん)

Ci którzy podgryzają lekko język angielski już wiedzą,że tytuł oznacza Świętych Młodych Mężczyzn.
I w istocie seria opowiada bowiem... o Jezusie i Buddzie którzy wybrali się na wakacje do Japonii.
Trochę nietypowy Slice of Life chociaż nie tak randomowo zabawny jak Nichijou.
Seria składa się z dwóch odcinków OVA oraz filmu(ten muszę jeszcze obejrzeć) i jest na podstawie mangi autorstwa Hikaru Nakamury.

Humor głównie polega na tym,że obaj nie znają się dobrze na społeczeństwie w którym przebywają oraz na ukazywaniu ich charakterystycznych cech w nietypowym chwilach. Dla przykładu podam Jezusa stojącego na wodzie którego niektórzy wzięli za ninja ;) Albo pojawiające się owoce na drzewie i cudem odzyskujący władzę w nogach staruszek przez przypadkowe burczenie w brzuchu Buddy.

Jeśli ktoś zna historie/mity/religijne historie(określenie z którym się nie zgadzasz pomiń) może się dobrze uśmiać i z lekkim sercem odprężyć. Jeśli natomiast nie zna się życiorysów czy podań o szanownych głównych bohaterach...to do nauki. Serie naprawdę warta zużyciu tej godzinki na OVAkę,film mam nadzieję mnie nie zawiedzie. A nawet jakby to pozostają rozdziały mangi :)

Nie polecałbym za to lektury czy oglądania tego osobom które są na tyle radykalne,że uważają takie żarty za bluźnierstwa. A przecież to Bóg stworzył śmiech. Jestem przekonany,że nawet on sam śmieje się z dobrej pracy twórców.

W skrócie: brać się i oglądać całe 8/10 dwa punkty ucinam bo za krótkie.

środa, 5 lutego 2014

HunterxHunter 115

Kmuckle zaczyna walke z Youpim,Meleoron blaka sie po terenie palacu poszukujac miejsca do pomocy. Ikalgo poszukuje Palm a Gon i Killua odnajduja Pitou.

wtorek, 4 lutego 2014

Nintendo w Polsce od 1 marca!

Według informacji z oficjalnej polskiej strony Nintendo:
Od dnia 1 marca 2014 r., firma ConQuest entertainment a .s. będzie odpowiedzialna za dystrybucję Nintendo na rynku polskim.
W sprawie sprzedaży i kontaktów biznesowych, prosimy o kontakt:
radim.kalo@cqe.pl
W sprawie sprzedaży, prosimy o kontakt:
malgorzata.waszkiewicz@cqe.pl
Serwis posprzedażowy, prosimy o kontakt:
petr.rohr@cqe.pl

czwartek, 30 stycznia 2014

Reminder

Tak,ja w ciąż żyję.
Obecnie uczę się do kolokwium z rachunku prawdopodobieństwa. Później już tylko sesja.
Przypominam o konwencie 15-16 lutego oraz sprawdzaniu mojego bloga konwentowego.
Jak mi się chce spać od czytania tego podręcznika...

czwartek, 16 stycznia 2014

bramka sms

Dla waszej korzyści dodałem na dole bloga bramkę sms.
Działa do polskich sieci z wyłączeniem PLAY oraz HEYAH. Do HEYAH jeszcze da radę wysłać ale szczegóły na sms.priv.pl

Oscar dla anime(ponownie)?

Według ogłoszonych nominacji do Oscara w tym roku statuetkę ma szansę zdobyć Kaze Tachinu autorstwa Hayao Miyazakiego
Film został nominowany w kategorii NAJLEPSZY PEŁNOMETRAŻOWY FILM ANIMOWANY
Ja bym trzymał kciuki chociaż  Ernest et Celestine to dobry przeciwnik.

W tym roku nic dla polskich twórców.

Zabawne,że za najlepsze stroje jest nominowana osoba od filmu The Invisible Woman(Niewidzialna kobieta).
Ale to tylko z powodu tytułu. Zobaczcie sami tutaj.

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Weiss Survive

A teraz coś delikatniejszego.
Czyli bezsensowna seria anime o randomowym przypominaniu bezsensowności.
Weiss Survive seria z kilunastoma 2 i pół minutowymi odcinkami przepełnionym szmato tsundere,ecchi, i kartami.

Czyli nauczmy się grać w  Weiss-Schwartz!
Chłopak idzie się uczyć grać w karty...znaczy uczyć do testu ze swoją tsundere wieloletnią przyjaciółką. Najlepsza uczennica,najostrzejsza laska itd. Oczywiście Przypadkiem wciąga ich wir bo dziewczyna sobie zażyczyła żeby ktoś ją w końcu pokonał.  Teraz jazda przez magiczne krainy i podróbki inych sławnych anime.

Dużo Nanohy,Fate,Kurosia,Mahou Shoujou,tsundere i kart. Czyli jak totalnie namieszać i wywalić z tego papkę. 

Seria zabawna choć pewnie dla wielu okaże się zbytnią stratą czasu. No i sprawdźcie sobie karciankę ;)

WeiSS Kreuz

Witajcie!
Dzisiaj kilka słów o już nie młodej serii WeiSS Kreuz. Narwańców uprzedzam,to nie jest seria o SS. Po Prostu nie chce mi się pisać wszędzie niemieckiego s. Ale może o samej serii trochę informacji.
Serial opowiada o losach kilku młodych mężczyzn którzy zajmują się prowadzeniem kwiaciarni.
Jest to jednak jedynie przykrywka dla innej działalności znacznie bardziej mroczniej. Bo któraż z regularnych klientek kwiaciarni(głównie młodych licealistek) przypuszczałaby,że jej obiekt westchnień jest w istocie asasynem. Oczywiście nie byle jakim ale mordującym ludzi którzy stoją ponad prawem. Jednakże czy to kim była ofiara uzasadnia morderstwo? Kimże jest Persia który wydaje im rozkazy?  To tylko niektóre z dylematów z jakimi muszą się spotkać bohaterowie. A co jeśli dodamy do tego inne grupy asasynów?
Kręciołek walki,dramy i bishowatości. ♥

sobota, 4 stycznia 2014

piątek, 3 stycznia 2014

Ja,blogi,narzekanie i zrzędzenie

Witajcie drodzy czytelnicy!
Welcome Dear Readers!

Dzisiaj podczas spaceru naszły mnie myśli dotyczące mnie samego. Po pewnej dość płytkiej refleksji and sobą uznałem iż jestem skłonnym od przesady egoistą. Rozważałem też czym jest dla mnie blogowanie. Otóż blogowanie i blogi jako takie służą jako forma elektronicznego i publicznego pamiętnika. Jednakże pisanie prywatnych rzeczy w publicznym pamiętniku zakrawa na głupotę. W miarę czasu przyjęło się więc,że blogi istnieją z jakąś tematyką i formą. Dlatego też mój drugi blog jest wyłącznie o rzeczach związanych z konwentami. A ja siedzę po powrocie do domu i piszę jakieś bzdury w internecie siedząc w ciemnicy bo nie mam możliwości odsłonić w tej chwili okna. Anime i mangi stopniowo piętrzą się na półkach a ja słucham muzyki z anime. Zdaje mi się,że nic produktywnego nie wnoszę nigdzie. Ostatnio znalazłem (ta! jasne reklama była i wszedłem) kolejnego bloga o Japonii. Mało w nim informacji ale autorka szuka ludzi z którymi przeprowadzałaby wywiady.  Blog nazywa się Cat Maid Cafe PL Jeśli ktoś chce trochę rozgłosu sobie zapewnić to możecie wyszukać. Google sobie poradzi bo blog tak jak mój na blogspocie.
Znowu zmieniając temat skończyłem odświeżenie sobie serii Weiss Kreuz. Obejrzałem też Weiss Kreuz OVA i wezmę się za Weiss Kreuz Gluhen. nastepnie seria Weiss Survive któa jest o karciance Weiss Schwartz. Na szczęście to ma tylko 3 minutowe odcinki bo serii o karciankach ostatnio nie trawię.
Wracając do mojej osoby na półkach doszły nowe nabytki. Mianowicie widoczne na zdjęciach po mokonowych the Innocent,Ty i ja Etc. Ale również dwa kolejne tomiki Ranmy,komplet Legend,Wolf's Rain
oraz zestaw Tokyo Mew Mew. Z anime natomiast drugi film kinow serii Ghost in the Shell oraz pierwsza część Black Blood Brothers. W środku stycznia zapewne przybędzie do mnie jeszcze płytka z Triguna.

Może zacznę się uczyć gotować. Nie chce mi się robić pracy na laborki.

czwartek, 2 stycznia 2014

Życzenia noworoczne

Witajcie!
Tak mi przykro,że dopiero teraz wam pisze ale internet nie chciał wpuścić mnie do panelu. Grrr.

W nowy Roku 2014 życzę wam aby pieniądz był zawsze z wami,mangi i książki się czytały a filmy oglądały.
Miłość wypełniała wasze serca a dobroć i uczciwość wasze życia.  Pamiętajcie o biednych zwierzątkach które nie umieją opuszczać swoich domków oraz jeźdźcie na konwenty i imprezy ile dusza zapragnie.
A dla tych którzy już po zaszczytnym Rytuale Końca Szczęścia wielu dzieci.