niedziela, 24 lipca 2011

Wpis 24 Lipca 2011r

Konbanwa!
Dzisiaj piszę wpisz powodu...nudów. A po za tym jakoś nie chcę was zanudzić pustką na blogu. Ot,jaki ja łaskawy :] Zamierzam dodać kolejny adres do przeglądanych blogów. Tak,jak widzicie powróciła lista blogów. Nie wszystkie są często odwiedzane ale i tak polecam je przeglądać. Po za tym kupiłem sobie kamerkę. Uznałem,że 15 zł. się opłaca gdyż ta sama kamerka z kosztami wysyłki wyniosła by 20 zł. na allegro. Kamerka taka sobie. Oprogramowanie ze strony producenta nie chce działać poprawnie,ale na skype jest w porządku-sprawdzone xD
Może uda mi się porobić kilka zdjęć :D Ale wątpię aby się komukolwiek spodobały. Jeśli chodzi o anime to nadrobiłem trochę,zostają mi odcinki z najbliższego  tygodnia i Blood C ale i to się uda. Mam dużo wieczorów.
Od matki zostało mi zabrać jeden garnitur,dzisiaj przeniosłem antenę satelitarną i Commodore C64. Ach,te wspomnienia XD Coś jeszcze chcielibyście o mnie wiedzieć? Zapytajcie na formspringu,odpowiem. 
Tylko ten deszcz mi się nie podoba...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.