wtorek, 5 lipca 2011

Szumi w Świecie

Konichiwa!
Dzień dość dziwny i nie umiem jednoznacznie określić czy pozytywny czy negatywny.Z jednej strony z powodu wczorajszego deszcze się rozchorowałem,miałem mało przesyłek i co chwila padał deszcz. Z drugiej odpoczywam już w domu i myślę kiedy dostanę wypłatę. Na dodatek kiedy nie padało wychodziło zza chmur ładne słoneczko. A jak wam się podobał dzień?
Kilka spraw do rozpatrzenia:



  • Dziwny ranking jak dla mnie. Może sam coś takiego złożę? Proszę bardzo:
    • Spandam(One Piece)
    • Porin(Pretty Cure)
    • Kazuya(Gosick)
    • Nana(hachi)(NaNa)
    • 6 losowych postaci. Nie jestem aż takim hejterem. 
  • Dzisiaj dzień dość słaby,jak to wtorek. Zmieniłem koszyk w rowerze,do pompowałem więcej powietrza w oponie i zacząłem segregować listy. Dziś jedynie 115 udało się roznieść. Za to musiałem objechać nowodworzankę,fragment osiedla,domki przy torach i okunin. Pogoda średnia,raz padało raz świeciło słońce. Od czasu do czasu zarzucałem na siebie kurtkę żeby po kilku minutach ją zdjąć i wrzucić do koszyka. Zmęczyłem się trochę ponieważ jestem przeziębiony. Cóż,zostaje zostawić pracę do jutra.
  • Dość miał dla oka seria akcji. Podobało mi się użycie Meduzy :) Po za tym lekko przypomina mi Megamana czy Gatekeepers. Oby tylko główny bohater już na stałe pokonał traumę bo kolejne emo-herosa nie wytrzymam chyba. Muzyka jest nie odrzucająca ani zachwycająca. Pasuje jednak do serii. Zachęcam,może się wam spodoba. Sam zajmę nią lato.
Mata ne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.