sobota, 11 czerwca 2011

Szumi w Świecie

Dzisiaj niewiele wam przedstawię. Nawet nie mam pomysłu na wstęp. aw ięc do rzeczy:
  • Powiedzmy sobie szczerze: kogo obchodzi jej grzywka? Czasem krew mnie zalewa jak o niej czytam.
  • Jak wcześniej wspominałem:obejrzę. Mam jedynie nadzieję,że tłumaczenie fabuły jakie niedawno trafiłem jest niepoprawne. Dla ciekawych. I tak obejrzę.
  • Jeśli ktoś chce niech ogląda,ja i tak wolę kupić na płytkach i puścić na telewizorze. Lepsza jakość(no chyba,że kupię nowego laptopa)
  • Ciekawy artykuł. Muszę przyznać,że po raz pierwszy spotkałem się z terminem gekiga. Na dodatek zachęcająco wyraża się o Hiroshimie. Może spróbuję kiedyś ją przeczytać. Polecam przeczytanie tego artykułu.
  • Rozdział 0 mi się spodobał. Kolejna pozycja na mojej liście :D Po za tym można polecić prawie każdemu,w przeciwieństwie do Oreimo. Sierpień zapowiada się ciekawie :)
  • Nie mam zdania. Zacznę oglądać to sobie wyrobię. Ale polecam Pokemony i One Piece,jak zawsze.
  • Niedawno dla wspomnień obejrzałem jeden z odcinów pierwszej serii digimon na YT. Oczywiście polską wersję z tv. Albo filmik na YT miał problemy z dopasowaniem dźwięku do obrazu albo ten dubbing ssał. Oczywiście jako dziecko nie zauważyłem tego. Jednak dla pewności muszę obejrzeć jeszcze raz całą serię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.