środa, 8 czerwca 2011

Letnie zakupy

Ach,cóż za wspaniała pogoda..przepraszam,chyba się rozmarzyłem.
Więc tak,Witam wszystkich w ten piękny,słoneczny i gorący dzień.
Wybrałem się na małe zakupy bo moja szafa ma kilka braków.
Opłaciłem wejściówkę na Animatsuri jutro pewnie dostanę potwierdzenie wejściówki. Wybrałem się na targowisko rozejrzeć za spodniami,bo w sklepach same nudne spodnie są >.<# Ok kupiłem sobie jedne krótkie i jedne z odpinanymi nogawkami. Myślałem nad zakupem spodni idealnych do cosplayu Bachi Guu ale jednak uznałem,że za ciemne jak na tą porę oku. Strasznie magazynują ciepło. Pozostałą kasę zostawiłem na koncie,żeby nie wydać za szybko. Musi mi zostać na Daikon coś. Myślę jeszcze nad zakupem jakiejś bluzki albo kurtki,może taką jak ma Red? Szkoda,że kosztuje 60 $,jak na zakup z ameryki dość drogą. Poszukam ,może gdzieś się trafi z produkcji krajowej. Zostanie tylko czapka,ale ją znaleźć będzie łatwiej. No ja znikam,czeka na mnie kilka(dziesiąt) anime.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.