piątek, 17 czerwca 2011

Kilka słów

Witam!
Przede wszystkim chciał bym złożyć życzenia kumplowi który obchodzi dzisiaj 20 urodziny. Ciesz się chłopie życiem i nie przejmuj kobietami.I nie mów,że jesteś stary. 20 lat to jeszcze bardzo mało. Wracając do rzeczy bardziej odciętych od życia,ostatnio zakończyłem pierwszą serię Melancholii Haruhi Suzumiyi. Niedługo wezmę się za drugą serię,a na razie ściągnąłem sobie muzykę i posłucham sobie Haruhi. Viva la bogini! Po za tym oglądam również One Piece,jak do tej pory Sanji zobaczy syrenę. Jeszcze dłuuuugo zanim dojdę na bieżące odcinki. Oczywiście mangę mam na bieżąco. Ciekawe jak się potoczy walka Luffy'iego z Jimbeiem. Znaczy,wiadomo,że wygra Luffy,ale liczę na dobrą akcję ;) ok,co do mojej pracy,dziś rozniosłem 219 listów. Szybko skończyłem wróciłem do domu i muliłem przed wiadomościami,dowiedziałem się,że fryzjerka koło mnie ma wolne miejsca dopiero w poniedziałek. Szkoda,chyba jeszcze trochę pochodzę ze średnimi włosami. Skaczemy do anime. Serie które mi się podobają z mijającego sezonu: nichijou,Lotte no Omocha(chociaż pełna patologii),X-Men(słabe ale lubię X-Menów) oraz A channel(które mimo wszystko sobie odpuściłem już). Jak na razie to tyle.
Mata ne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.