środa, 1 czerwca 2011

Kolejny pościk...mimo ciszy :D

Witajcie wierni towarzysze tego świata!
:D
Jak widzicie mam dobry humor. Jak na razie wciąż nie mam w domu internetu ale nie długo powinienem mieć go z powrotem. Dalej pracuję jako listonosz,więc jeśli ktoś liczył,że szybko mnie wyrzucą to się zawiódł. Jeśli chodzi o statystyki z pracy to na razie naliczyłem sobie 3,8 k za maj i zacząłem czerwiec z 265. Nawet nie źle. Jednak zrezygnuję z udania się na sierpniowy koncert Diru w Krakowie. Za to wybiorę się na Nejiro 3 na początku września. ok. z ważniejszych rzeczy:nie pisałem postów bo na telefonie nie mam mobilnej edycji a przeglądarka jest do kitu,używam opery mini,teraz piszę dla was post w bibliotece publicznej i cieszę się ,że mam u nich kartę :D Jak wróci mi internet dokończę kilka anime i je opiszę. A na razie mata ne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.