sobota, 24 maja 2014

Cosplay Walk 2014

W następnym poście znajdziecie zdjęcia z dzisiejszego Cosplay Walku.
Przybyłem lekko spóźniony bo o 12.06 na miejsce zbiórki. Na moje szczęście okazało się,że grupka dopiero się uformowała i cały pochód rozpoczął się z lekkim bo 30 minutowym opóźnieniem. W pochodzie wzięło udział ponad 50 osób(będę szczery przy 50tce odechciało mi się liczyć). Trochę byłem zaskoczony bo zarówno ilość jak i wykonane cosplaye bardzo mnie zaskoczyły. Były postaci z Homestuck'a,Shingeki No Kyojin,Princess Mononoke,Warhammer,Kuroko no basket a nawet i żeńska wersja Mario się znalazła. Trasa przebiegała planowo a o 13 dotarliśmy do KFC. Tutaj przez godzinkę trwał odpoczynek,głównie od słońca bo część cosplayerów po prostu gotowała się przy tej pięknej słonecznej i ciepłej aury.
O godzinie 14 rozpoczęliśmy drugą część podróży a do parku praskiego dotarliśmy o 15. W między czasie mijaliśmy również happeningi organizacji charytatywnych a dzieci robiły sobie z nami zdjęcia a my z klaunami. Tak się bowiem złożyło,że odbywał się dzień czerwonego nosa.(Buggy byłby zły)
Tu odbyły się pokazy i scenki. Gratulacje dla zwycięzców którzy zostali uhonorowani dyplomami.
A teraz zapraszam do oczekiwania na zdjęci ai komentowania ich w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.