piątek, 3 stycznia 2014

Ja,blogi,narzekanie i zrzędzenie

Witajcie drodzy czytelnicy!
Welcome Dear Readers!

Dzisiaj podczas spaceru naszły mnie myśli dotyczące mnie samego. Po pewnej dość płytkiej refleksji and sobą uznałem iż jestem skłonnym od przesady egoistą. Rozważałem też czym jest dla mnie blogowanie. Otóż blogowanie i blogi jako takie służą jako forma elektronicznego i publicznego pamiętnika. Jednakże pisanie prywatnych rzeczy w publicznym pamiętniku zakrawa na głupotę. W miarę czasu przyjęło się więc,że blogi istnieją z jakąś tematyką i formą. Dlatego też mój drugi blog jest wyłącznie o rzeczach związanych z konwentami. A ja siedzę po powrocie do domu i piszę jakieś bzdury w internecie siedząc w ciemnicy bo nie mam możliwości odsłonić w tej chwili okna. Anime i mangi stopniowo piętrzą się na półkach a ja słucham muzyki z anime. Zdaje mi się,że nic produktywnego nie wnoszę nigdzie. Ostatnio znalazłem (ta! jasne reklama była i wszedłem) kolejnego bloga o Japonii. Mało w nim informacji ale autorka szuka ludzi z którymi przeprowadzałaby wywiady.  Blog nazywa się Cat Maid Cafe PL Jeśli ktoś chce trochę rozgłosu sobie zapewnić to możecie wyszukać. Google sobie poradzi bo blog tak jak mój na blogspocie.
Znowu zmieniając temat skończyłem odświeżenie sobie serii Weiss Kreuz. Obejrzałem też Weiss Kreuz OVA i wezmę się za Weiss Kreuz Gluhen. nastepnie seria Weiss Survive któa jest o karciance Weiss Schwartz. Na szczęście to ma tylko 3 minutowe odcinki bo serii o karciankach ostatnio nie trawię.
Wracając do mojej osoby na półkach doszły nowe nabytki. Mianowicie widoczne na zdjęciach po mokonowych the Innocent,Ty i ja Etc. Ale również dwa kolejne tomiki Ranmy,komplet Legend,Wolf's Rain
oraz zestaw Tokyo Mew Mew. Z anime natomiast drugi film kinow serii Ghost in the Shell oraz pierwsza część Black Blood Brothers. W środku stycznia zapewne przybędzie do mnie jeszcze płytka z Triguna.

Może zacznę się uczyć gotować. Nie chce mi się robić pracy na laborki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.