poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Wspomnienia Listonosza

Hej :D
Dzisiaj niezły dzień xD
Aż 563 listy! Osiedle Młodych. Niestety,zapomniał zająć sobie wózek. Musiałem jeździć tam i z powrotem do oddziału się przepakowywać. Na 3 kursy udało mi się wszystko rozwieść. Zmęczyłem się nieco ale przynajmniej spaliłem wczorajsze fast foody. Z ciekawszych informacji-byłem jednym z pierwszych którzy skończyli pracę. Szybszy był jedynie Emil. Po za tym mam przyszykowaną na jutro Nowodworzankę. Znowu pojeździmy sobie rowerkiem. Powoli staje się to już zwyczajem xD
Do końca tygodnia szykuje się jeszcze Selgros który powinien przyjść w tygodniu. Może do połowy miesiąca uda się zebrać 3000 :D Byłoby miło. Nie pamiętam abym wam wspominał więc wspomnę. Nadajniki GPS których używamy w pracy,mierzą również przebytą drogę w kilometrach. Jednak czasami ześwirują i podają głupoty. Dla przykładu dzisiaj podał,że przejechałem...19333,23km!
Oczywiście policzył metry ale nie przeliczył na km. Już wiem czemu byłem taki zmęczony,skoro objechałem Europę...;)

PS.Po powrocie do domu marzyłem o prysznicu,a "marzenia się spełniają~"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.