wtorek, 30 sierpnia 2011

Konwentowo

Już w piątek-a więc za 3 dni!-konwent Nejiro 3: Ni youkai ga Iru.
Jak wcześniej pisałem prowadzę na nim 4 atrakcję konkursowe. Bardzo na nie zapraszam. Zwłaszcza,że liczy się zabawa a nie wygrywanie :D
Jeśli nie pamiętacie które to atrakcje to przypominam:
  1. Co to za Pokemon?(sobota 19.00)
  2. 100 Pytań o Fairy Tail(sobota 21.00)
  3. 100 pytań o Melancholię Haruhi Suzumiyi(niedziela 5.00)
  4. Kalambury Pokemon (niedziela 7.00)
Jak widać średnio komfortowe godziny,ale nie ma co narzekać-liczę na waszą obecność xD

Po za tym zgłosiłem właśnie wiedzówkę z Kuroshitsuji na konwent Hellcon 2:Horror Returns. Zostało mi do dorobienia trochę pytań ale wątpię abym się nie wyrobił. Jak do tej pory po 6 rozdziałach mam 28 pytań. Chyba wyjdzie mi baardzo dużo możliwości na ten konkurs. O ile mi go przyjmą. Trzymajcie kciuki ;)
Wprawdzie nie jestem pewien czy to nie jest bardziej komedia niż horror,ale co tam.
Czs sobie porysować na co chcę się wybrać na Nejiro.
Tak więc-do przeczytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.