czwartek, 3 marca 2011

Muzyka

Konbanwa!
Dzisiaj trochę rozważań. Słucham sobie muzyki której od miesięcy nie słuchałem. H&MC,OR,SCANDAL. Utwory wprawdzie "z kopem" ale nie mogę wyjść z podziwu. Jak ja mogłem słuchać tej muzyki,nie żebym stał się jakimś antyfanem tych zespołów,ale jakoś nie podobają mi się tak jak wcześniej. A przecież tyle odtwarzałem SCANDAL a H&MC słuchałem jeszcze od początków liceum. Jak to się wszystko zmienia. Zaczynam gadać jak jakiś staruszek :D Chyba muszę więcej czasu spędzać z młodszymi ludźmi bo brakuje mi energii do wszystkiego. Dobrze,że jutro jest spotkanie helperów. Przynajmniej przekonam się gdzie odbędzie się Wanekon :P Muszę przyznać,że wiosna zbliża się wielkimi krokami,jest coraz cieplej,aż zachęca do spacerów. Chociaż to od razu pzypomina,że najlepsze spacery są w więcej niż jedną osobę. Ostatnio idąc zobaczyłem mały,lekko rozpadający się budyneczek z cegły. Chyba był mieszkalny. idealnie pasuje do szkicowania,może przejdę się w tamo miejsce z ołówkiem i blokiem,spróbuję swoich sił. Ciekawe ile jeszcze pamiętam ze szkicowania,minęło jakieś 6 lat od ostatnich moich prób. Ale najważniejsze-szczegóły! Jak mi się uda zadowalająco odzwierciedlić widok dodam do zakładki odpowiedniej.
Wyszedł nawet niezłych rozmiarów pościk :) Sayounara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.