środa, 30 marca 2011

Kolejny wpis

Dziś nie co inaczej. Byłem na Animated Away:W krainie japońskiej kreski. Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą co to:jest to panel dyskusyjny na temat anime. Odbywał się on w Wydziale Kultury i informacji ambasady Japonii. Dokładniejszy opis (może)dodam później. Podobał mi się. Wszystkie osoby biorące udział w dyskusji wywarły pozytywne wrażenie na mnie. Odpowiedzi na pytania były rzeczowe i wyczerpujące. Dowiedziałem się wiele ciekawych rzeczy i zobaczyłem fragmenty kilku produkcji Pana Hayao Miyazaki. Muszę obejrzeć filmy studia Ghibli. Po za tym zauważyłem,że w kasie wydziału można wpłacać datki na rejon poszkodowany przez trzęsienie ziemi i tsunami. Jeśli chcecie mieć pewność,że datek trafi w odpowiednie miejsce,polecam. No,na dzisiaj to tyle. Aha i zmieniłem wygląd pulpitu ^^ strasznie zielono mi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.