wtorek, 8 marca 2011

Sailor Moon Sacrifice:ep1

Witajcie!
W poprzednim poście możecie przeczytać moje życzenia dla wszystkich Pań z okazji dnia kobiet. W tym lekko skomentuje odcinek pierwszy fanowskiej kontynuacji chyba najsłynniejszej serii Mahou Shoujo: Sailor Moon.
Seria Sacrifice opowiada dalsze losy Usagi i jej przyjaciółek,ujawnia również siostrę bliźniaczkę Usagi.
Projektem zajmuje się Kaosu Studio. Oficjalne forum znajduje się pod tym adresem. Wiem,że odcinek pojawił się dość dawno i przepraszam,że dopiero  teraz go opisuję.

Generalnie odcinek mi się spodobał. Pod względem graficznym nie odbiega znacznie od oryginału(pewnie przez zlepki z oryginalnych serii) a muzycznie jest średni. Piosenki słyszę po raz pierwszy i z pewnością przywyknę do nich. Jeśli chodzi o seiyuu,to projekt jest amerykański i amerykanie podkładają głos pod postacie.Wg.mnie nawet pasują chociaż  coś mi nie grało. Ale nie wiem co. Akcja również szybko idzie i zastanawia mnie jaką ilość odcinków przewidują twórcy. Sam nie dałbym więcej niż 12 przy takim tempie akcji.

A teraz odcinek:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.