sobota, 5 marca 2011

Kolejny blog

Witajcie!
Dzisiaj nie znalazłem żadnej interesującej wieści,moim subiektywnym zdaniem oczywiście,więc żadnego szumienia i innych takich. Nie mam też ochoty dodawać piosenki dnia więc taki na cicho dzionek. A właściwie noc,bo już po zmroku. A skoro jesteśmy przy nocnych sprawach, Założyłem kolejnego bloga. nie chciałem dodawać tutaj wyskakujących okienek +18. Nowy blog(jego adres znajdziecie w liście moich czytanych blogów) będzie zawierał opowiadania yuri,yaoi oraz hentai. Jeśli jest ktoś kto ma wenę twórczą i chce się dołączyć do pisania takich opowiadanek,zapraszam. No to tyle by było na dzisiaj. Jak to mówią w Looney Tunes -That's all folks! 


Ps.Pobiłem 500 wyświetleń! ciekawe ile w następnym miesiącu będzie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.