wtorek, 22 marca 2011

Szumi w Świecie

Konichiwa!
Jak zwykle czas dodać trochę interesujących mnie newsów. Co raz zadziej pisze,jednak nie zawsze mam co napisać na blogu.Ja pisałem w Powitaniu piszę co najmniej raz na tydzień. Przepraszam,za nie dodawanie Piosenek Dnia bieżąco jednak nie mogę się zdecydować jakie wam podesłać. A nie chciałbym żeby się powtarzały,przynajmniej jeszcze nie :)
O czym dzisiejszy pościk:
  • O mnie parę nowości.
  • Dyskusja panelowa o anime
  • Pokemon Black White wersja Europejska(Angielska)
  • Mam nową mangę XD
  • Szumi,coś szumi...
  • Kilka nowych rzeczy związanych ze mną.Mam "nową" klawiaturę i myszkę. Szkoda,że ciężko chodzą klawisze i spacja się zacina. Ale może jak wyczyszczę ją i popoprawiam mocowania będzie  w sanie najwyższej użyteczności. Ponieważ w czerwcu odbędzie się w Warszawie Cosplay Walk zamierzam zapuścić włosy aby zrobić cosplay Bacchi-Guu (artykuł niemiecki)
  • Biorąc pod uwagę obecne osoby wygląda interesująco. Już zamówiłem miejsce na dyskusji. Zachęcam do słuchania :) Jeśli uda mi się zyskać pozwolenie na nagranie dyskusji na dyktafon,udostępnię wam.
  • Zacząłem grać od początku w Pokemon Black,później  jeszcze może Pokemon White. Tym razem w wersję europejską. Po za zmianami językowi i nazewnictwem miast,postaci i Pokemonów nic się nie zmieniło. Czyli jak zwykle. Tym razem gram postacią żeńską. Różowe tło do menu mnie dobija _._ ale staram się nie zwracać na nie uwagi.  White przejdę postacią męską. Wybiorę w nim Tepiga(Ognisty). W Black wybrałem Snivy(roślinny),tak jak w wersji japońskiej. Chociaż muszę przyznać,że wszystkie startery są do kitu. Najlepsza jest Shandera(nazwa japońska-angielskiej jeszcze nie znam) zarówno pod względem wyglądu,jak i umiejętności(duch-ognisty) jedyne co mnie intryguje,to czemu działa na niego Earthquake.Chociaż jakby nie działał byłby zbyt wyczepisty :)
  • Dzisiaj znalazłem ładną paczuszkę w swojej skrzynce :) Przyszła do mnie manga jaką wygrałem podczas jednej z audycji ZUS Show. I tak oto moja półka powiększyła się o 12 tom Full Metal Alchemist.

2 komentarze:

  1. Hejże hejże hej...

    Trafiłem tu przez facebook'a i nie żałuje (choć początkowe literówki mnie zraziły- ale masz usprawiedliwienie).

    Wpisy czytało mi się dobrze. Powodzenia na coseplay'u. Nie sądziłem też, że ktoś jeszcze gra w najnowsze poki (nie mam na to siły od silverów)

    Ah, FMA... dobra manga...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki,FF ma to do siebie,że po automatycznym zapisie wersji roboczej postu podkreślenia literówek znikają. Zwyczajnie zapomniałem o nich. Już poprawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.