piątek, 30 września 2011

Szumi w Świecie...po cichutku

Witajcie!
Dlaczego po cichutku?
Bo na razie mało informacji mam dla was :)
A teraz czas na mój lekki komentarz:
  1. Polecam,naprawdę super anime. Mi się bardzo podobało. Nawet mam chyba gdzieś na płytkach.
  2. Kuroshitsuji,tak długo wyczekiwany przez fanki i fanów(tych pierwszych jest więcej), w końcu trafia do naszych sklepów! Juupi! Ale i tka najpierw nakupię One Piece,a Kuro to już co najwyżej jako dodatek xD Ale seria mi się podoba :D
  3. Czyli zapraszam do oglądania trailera. Ja bym sobie pograł :D Szkoda,że projekty postaci nie są całkowicie w nowej wersji,jedynie Luffy jest po Time skipie. A btw. kupi mi ktośPS3 ? :P
  4. Założyłem sobie konto na Nicnico -popatrzymy na stronkę:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.