niedziela, 25 września 2011

Manga,anime,anime,manga

Ok,jestem po 50 rozdziale Kuroshitsuji,przeczytałem kolejne 2 rozdziały Vampire Knigth ale odpuszczę sobie. Za długa przerwa w czytaniu i jakoś mnie męczy.
Obejrzałem Project DIVA:Sekirenun Graffiti
Czyli anime z Miku Hatsune. Wprawdzie wygląda bardziej na zwykły teledysk do utworu ale skoro się upierają,że to anime to niech będzie.
Po za tym przejrzałem co ma wychodzić w tym sezonie. HxH,Mirai Nikki,Persona 4,Fate/zero wyglądają smakowicie. Ale MN odpuszczę. Po za tym masa OVA do serii z poprzednich 2 lat. Mnie jak na razie interesowała tylko jedna - Lotte no Omocha! EX i czekam na kolejny odcinek.
Co do mang top muszę się wziąć za mangi CLAMPa i zacząć pisać wiedzówki na wszelki wypadek.
Chyba zacznę od MKR.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.