czwartek, 29 września 2011

Noir

Witam!
Ostatnio zacząłęm oglądać Noir.
Jestem dopiero po 2 odcinku ale zapowiada się miło.
Seria prawie nastoletnia-jest z 2001 roku. Można rozpoznać elementy starej i nowej kreski. Przypominają mi się czasy gdy oglądałem anime w tv.
Co się tyczy fabuły-jest dość prosta,ale liczę na to,że będzie konsekwentna. Co mam na myśli? To,że będzie po kawałku wyjaśniała wszystko co ma do wyjaśnienia,prowadząc do określonego końca. Zresztą zacząłem je oglądać bo wyczytałem je na /u/. Ale jak na razie potrzebne są gogle. I tak jest miło. Trochę krwawo ale miło.
Okey,czas przejść do muzyki. Opening zaczyna się dość żwawo i jest miły dla ucha. Zresztą jak przystało na ALI Project. (MAL) BGM są bardzo przyjemne i idealnie dopasowane do klimatu.
8/10 jak na razie.

Aha,znowu oglądam Wojowniczki z Krainy Marzeń i Czarodziejkę z Księżyca. Ale o tym kiedy indziej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.