piątek, 16 września 2011

Nowe wieści,jeszcze żyję.

Witajcie!
Od razu na początku posta chciałbym przeprosić za brak regularnych wpisów.Mam nadzieję,że nikt nie pomysla,że popełniłem samobójstwo.(nie ma dla was tak dobrze)
Na moją nieobecność w sieci miało wpływ kilka ważnych czynników:
  • popsuty laptop
  • dużo pracy 
  • popsuty telefon
Tak więc jak widzicie niemiałem za bardzo jak pisać,a co dopiero mówić o czytaniu mang,oglądaniu anime i serwowaniu po moich ulubionych stronach?
Ale dość już narzekania.
Co do pracy: na razie mam wypracowane ok.3800 list ów(jest coś więcej ale nie liczyłem dokładnie)
W tym tygodniu miałem na zmianę osiedle młodych (raz z nowodworzanką) i pólko.Jeden z kolegów odszedł z pracy więc zwolnił nam się etat. Może ktoś chętny?

Co do pozostałych spraw to dalej nie założyłem anteny satelitarnej,najpierw trzeba zrobić małe porządkiale z babcią to nie da rady.Chyba jeszcze długo nie założę tej anteny.
No i ktoś chce Commodorec64? Mam na oddanie za darmo wystarczy do mnie wpaść i wziąć.
Po za tym szukam taniego telefonu.Ma ktoś może?
Coś ciekawszego? Otworzyli nową kolejną Biedronkę u nas w mieście, ale ludzie poszaleli XD
Chociaż muszę przyznać,że niezłe promocje na otwarciu  zaserwowali. Ale nie będę ich reklamował,nie płacą mi za to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.