niedziela, 7 lipca 2013

Niedzielka

Wstałem rano i wyprowadziłem psa.

Po  powrocie ponownie się położyłem spać. Słońce trochę przeszkadzało,ale uciekłem na drugi koniec łóżka.

Po pobudce sprawdziłem parę rzeczy w necie,zjadłem śniadanie i udałem się na pociąg od Warszawy.
Ledwo zdążyłem.

Po przyjeździe na Gdański udałem się od metra. Podjechałem na Ratusz Arsenał i stamtąd do Centrum.
Odebrałem zakupione anime. Więc mogłem pójść już do Złotych spotkać się z ludźmi i pohandlować kartami. Udało się co nie co spylić.
Co do grania to random 59 kartami nie jest wygodny xD

Przy okazji spotkałem WGSP o którym nie wiedziałem,że się będzei odbywać. Kurcze,coś mnie ominęło jak zwykle :D Mroczuś gapa.

Spotkałem również Hentaia,Dake i... a whatever.


Wróciłem po 22 do domciu,zjadłem obiad(drugi już ale ciii ;) )

A teraz robię wpis i zmykam do internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.