wtorek, 26 kwietnia 2011

Matura

Konbanwa!
Dzisiaj troszkę się działa,ale tylko troszkę. Sprawdziłem kiedy mam pisać egzamin maturalny z polskiego poziom rozszerzony. Przy okazji sprawdziłem cen automatów w liceum i wcale nie za drogo mają. Ale do rzeczy,piszę 4 maja o godzinie 14. Ze znajomych znalazłem jedynie Monikę. Ale cóż,nie miałem co się spodziewać ^^ niestety sala nie była podana więc będę musiał zapewne się stawić wcześniej i dopytać. Jak za czasów licealnych. Za to znalazłem dość ciekawą,przynajmniej dla mnie,informację. Szukając gdzie mój znajomy będzie poprawiał maturę,odkryłem,że razem z nim w sali będą poprawiać egzamin maturalny również dwaj moi koledzy z poprzedniej klasy. Lekko się zdziwiłem ale muszę przyznać,że pozytywnie byłem zaskoczony. Tak mi minęły godziny poranne. Przed 10 kupiłem bilet 6 godzinny i pojechałem do Warszawy. Musiałem oddać stacyjkę radiową od telefonu babci oraz uzyskać zaświadczenie o niekaralności. Troszkę mi się zeszło z tym ale na szczęście wyrobiłem się w limicie czasu. Przy okazji potwierdzam starą dobrą wieść: nasze pociągi są punktualne. A przynajmniej Koleje Mazowieckie gdyż spóźniłem się dzisiaj na pociąg o minutę i już odjechał. Gdyby jeszcze rano nie stał przez pół godziny przepuszczając jakiegoś pośpiesznego -.- 
Swoją drogą dość drogie te Ministerstwo Sprawiedliwości. Aż 50 zł. za zaświadczenie od osoby. Ale jak mus to mus. Jeszcze muszę zdjęcie sobie zrobić. Ale to już kiedy indziej.
Przy okazji zapraszam na konwent Daikon który odbędzie się na początku lipca w Warszawie. Wszelkie informacje na stronie: Daikon
Zachęcam do udziału w moich atrakcjach:
  • Kalambury Pokemon,
  • 100 pytań o Fairy Tail.
Oczywiście dla czytelników mojego bloga,nie przewiduję żadnych ułatwień. Muszę być bezstronny. A po za tym atrakcję te prowadzę po raz pierwszy więc chcę aby się udały :) Więc maksymalna koncentracja i miłej zabawy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.