środa, 20 kwietnia 2011

Szumi w Świecie

Konichiwa!
Przeglądając serrwis onet.pl uznałęm,że mogę dodać kolejny post z tej serii :)




  1. I just lol'd A jednak można xD
  2. Na szczęście,więc skoro już wiem jak zgłosić atrakcję to zgłaszam. Zapraszam na konkursy Pokemon ;)
  3. Widziałem na tvp.info,aż się uśmiechnąłem. Niezła pomyłka. Ponieważ jestem neutralny politycznie nie zamierzam ani potępiać ani usprawiedliwiać Pana Prezydenta. Z resztą nijak się mam do tej roli. Mogę tylko powiedzieć,że wydawało się jakby pomyłka była spowodowana stresem,jednak jest to wstydliwa pomyłka.
  4. Zapytałem na forum animatsuri czy można zrobić. Mam nadzieję,że odpowiedź będzie pozytywna.
  5. Wiadomo cycki przyciągają wzrok. Cel szczytny i szkoda,że nie mówi się o nim głośniej. A po za tym mina pana mundurowego bezcenna xD
  6. Jak pewnie się domysliliście po kliknięciu w link. Mowa o duetach z anime. Jak dla mnie wszystkie z Haruhi są extra :D zapraszam do ankiety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.