sobota, 2 kwietnia 2011

Kolejna notka

Hey!Hej!Heeej!
Witam serdecznie znowu ;)
Dzisiaj nie chce mi się trzymać schematów które wcześniej sobie narzucałem. Chciałbym zacząć od życzenia mojej przyjaciółce Dominice szybkiego powrotu do zdrowia. Od kilku dni jest chora a to nie jest przyjemne. Wracając do mnie,od kilku dni pomagam tacie na działce więc mniej czasu miałem na pisanie,oglądanie i czytanie. Nie mniej jednak wyrabiam się zgodnie z minimalistycznymi założeniami jakie poczyniłem na początku. Jeśli ktoś nie zna i
ch jeszcze zapraszam do przeczytania moich początkowych postów ;) Więc tak,powinienem podsumować wydarzeni z ostatniego tygodnia.  Szczerze mówiąc nie wiele pamiętam co się wydarzyło. Pamiętam,że wydano jakiś nowy papier toaletowy dla zboczeńców,Aya Hirano  podała na twiterze,że wychodzi za mąż,Ishihara wspomniał,że nie powinno się świętować Hanami z powodu kataklizmu marcowego,skończyłem oglądać Korehę i Smoczy Kryzys,odpuściłem sobie ochinko,Obejrzałem 13 odcinek Oreimo,Lucky Star OVA,dotarłem do 113 rozdziału Onidere(naprawdę polecam porządna komedia),Spisałem się w spisie powszechnym,przekonałem dwie znajome,że nie warto się ze mną zadawać,Odbył się Panel dyskusyjny o anime,na Crunchyrollu kolejne serie się pojawią,coraz kolejne informacje o awarii w elektrowni atomowej w Fukushimie,dodałem mój blog do jednej toplisty,jakaś azjatycka para została skazana za zabójstwo za zamordowanie 3 letniego dziecka tylko dlatego,że wyrzuciło im konsolę do kosza(totalna masakra,chorzy ludzie) czy 23 latka została wyrzucona z pracy za romans ze swoim uczniem. No jednak trochę się uzbierało ^^
Jednak nie opowiem o wszystkim,chyba. Zacznę od anime,Smoczy Kryzys i Koreha Zombie Desuka były różnych poziomów. Jednak żadna nie była ponadprzeciętna. Anime które obecnie oglądam możecie sprawdzić na Anime-Planet,zapraszam na mój profil. Jak zwykle obrazek z odnośnikiem do niego znajduje się na dole strony. Nie szukałem jeszcze zapowiedzi kolejnych serii więc nie wiem czy coś będę oglądał w następnym sezonie,po za seriami które już oglądam. Jak na razie mam około 200 odcinków One Piece do obejrzenia i kilkanaście Dragon Ball Kai który zakończy się na 98 odcinku. Jeśli chodzi o  Animated Away: W krainie japońskiej kreski to relacja z tego panelu znajduje się w portalu tanuki.pl wprawdzie nie jest o moja relacja jednak uznałem,że nie szkodzi jej rozreklamować. 
Czas przejść do spraw związanych z ludźmi z Japonii. Ishihara,znaczy się Pan Ishihara,uznał,że nie powinni się japończycy cieszyć świętem Hanami(oglądanie kwitnących wiśni) ponieważ w marcu Japonię nawiedził kataklizm. Uważam,że nie ma to znaczenia w rejonach nie dotkniętych przez trzęsienie ziemi ale szanowny Pan Ishihara wie lepiej. Dodam również,że szanowny Pan uważa,że kataklizm ten był "karą boską" dla japończyków. Odejdę trochę od polityki,jeśli chodzi o sprawę pary która zamordowała swoje 3 letnie dziecko wkładając je za karę do worka na śmieci. A kara za co? Za wyrzucenie do kosza ich ukochanej konsoli. Wg. mnie ludzie byli chorzy,ale co się dziwić-uzależnienia nigdy nic dobrego nie przynoszą. Druga wspomniana wcześniej przeze mnie sprawa-wyrzucenia nauczycielki za romans z uczniem. Podejrzewam,że i w Polsce coś takiego by miało miejsce. W końcu związki uczeń-nauczycielka czy Uczennica-nauczyciel zawsze były źle widziane bo urągają pozycji nauczyciela i szkodzą balansowi ról w szkole. W Japonii ma to jeszcze większe znaczenie gdyż dla Japończyków hierarchia i prawo są bardzo ważne. To podstawa ich moralności i najważniejsze elementy ich psychiki. Na szczęście Nauczycielce po za zwolnieniem nie otrzymała żadnych dodatkowych kar. Wiadomo serce nie sługa,mam nadzieję,że im się ułoży kiedyś^^(swoją drogą przypomniał mi się Onegai Teacher-ach! Oatku!Otaku!). W trakcie pisania przypomniała mi się kolejna sprawa. Jeden ze strażników więziennych w Japonii został zwolniony z pracy za ucinanie sobie pogawędek z jednym z więźniów i dostarczanie mu bieżących informacji o anime. Nie dziwię się,spoufalanie się z więźniami i obniżanie morale raczej nie jest w więzieniu odpowiednie.
Skoro już skończyłem kolejny "dział" mojej notki to pora popisać coś lżejszego :) Od wczoraj aż do końca czerwca trwa spis powszechny. Można samemu się spisać poprzez stronę internetową przygotowaną przez GUS. Naprawdę polecam i zachęcam do wzięcia udziału. Oczywiście przypominam,że jest to niejako nasz obywatelski obowiązek. Aha,zapomniałbym dodać,że powróciłem do czytania Harrego Pottera i już porz kolejny skończyłem czytać pierwszy tom. :)
No to czas powrócić do trudniejszych tematów:awaria w Fukushimie. Uważam,że za jakiś czas uda się usunąć skutki tej awarii  i ludzie powrócą na to miejsce. Jednak po bardzo dłuuugim czasie. Ciekawe jednak gdzie wybudują kolejną elektrownię gdyż ta raczej nie będzie nadawała się do użytku,a przynajmniej nie w całości. Coraz to pojawiają się kolejne wiadomości o stanie skażenia wody,powietrza i jedzenia. Cóż dobrze,że pamiętam o tym że promieniowanie podają z miejsc odludnych i że nie zagraża ono nikomu. Oczywiście o ile nie zamierzasz wchodzić na golasa do wody żeby się wykąpać na środku oceanu ;)
Trochę się uzbierało jednak w tej notce. Cieszę się jeśli ktoś zmusił się żeby przeczytać moje skromne notki. ^^ Zapraszam do like'owania na dole strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.