czwartek, 24 lutego 2011

Szumi w Świecie

Cześć!
Dzisiaj inny wygląd posta. Nieco w kartach się dodało. Wpisać w  newsie mi zostało :D

No to dzisiaj ględolimy o:
  • Musical Lucky ★ Star
  • Nowy ending anime "Oreimo"
  • Shintaro Ishihara hipokrytą?
  • OVA Baka to Test to Shoukanju
  • Szukamy nowych ciekawych spraw 
  1. Lucky ★ Star wreszcie doczekał się adaptacji musicalowej. Ciekawe jaki będzie efekt,może się skuszę i obejrzę. chociaż musicale nie są moim ulubionym gatunkiem filmowym.
  2. Alternatywny ending do dobrego zakończenia w serialu tv. Dla tych którzy nie znają skróconego tytułu pisze o Ore no Imouto Konna Kawaii Wakega nai.  Jak tylko znajdę gdzieś do obejrzenia skrobnę co nie co o nim.
  3. W jednym  z komentarzy na Sanaku spotkałem się z opinią iż Pan Ishihara jest hipokrytą. Nie zgadzam się z tym określeniem.  Pan Ishihara za młodu tworzył opowieści które według prawa jakie wprowadził sam musiałby zakazać sprzedaży. Jednak nie jest hipokrytą,były nim gdyby sam je tworzył w obecnej chwili. A tego nie robi. Jak sam twierdzi "był głupi,młody i teraz zrozumiał,że to co robił było złe" Pan Ishihara może zostać raczej nazwany nowym Św.Pawłem. w japońskim wydaniu. Nawrócił się i próbuje zwalczyć zło do którego kiedyś przykładał rękę. Przynajmniej tak jego postawa się kreuje w obecnej chwili. Ciekawi mnie jedynie jak po zakończeniu kadencji będzie się zachowywał. Może wtedy zasłuży na miano hipokryty,ale teraz? Nie.
  4. Ciekawe że pojawiło się OVA w końcu. Jako że rawy za wygodnie się przeze mnie nie oglądają jeszcze czekam na tłumaczenie. Jak obejrzę popiszę małą recenzję.
  5. Jak coś znajdę dopiszę na krótko opisałem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.