sobota, 19 lutego 2011

Pierwsze kroki ;)

Witam znowu!
Dzisiaj dodałem kilka nowych dodatków do strony,mam nadzieję,że wam się spodobają. Cieszy mnie,że ktokolwiek tu zagląda czasami. Spójrzcie na licznik →
Ciekawe,czy naprawdę spojrzeliście?
Od niedawna oglądam serial "Skins".  Muszę przyznać,że pomimo rozczarowującego pierwszego odcinka drugi zachęca do oglądania. Jednak obejrzę pierwszy sezon. 
Czas jednak wspomnieć coś o anime i innych wariactwach.
Jeśli ktoś chce spojrzeć na listę obecnie oglądanych przeze mnie anime zapraszam do mojego profilu na Anime-Planet.
Opiszę kilka z nich :) a raczej napiszę co o nich sądzę. To lepsze określenie na mój tekst.
Gosick-seria detektywistyczna z przeciętnie trudnymi spawami do rozwiązania. Główny bohater-narrator jest raczej niewybitnie inteligentny mimo swoich dobrych ocen. Szczególnie jeśli chodzi o zachowanie kobiet. Wiktoriqa zawsze musi mu wszystko tłumaczyć. A sama jest postacią ponad przeciętną. Chociaż bardziej by do niej pasowało być nie-aż-tak moewatą. 
  Zwłaszcza to że popłakała się od pstryczka w nos,a przecież na widok trupów nie reaguje,jest niespójne i moewacącze ją na siłę.
Mimo wszystko serię przyjemnie się ogląda i mogę śmiało polecić osobą czytającą powieści detektywistyczne. Chociaż nieodparte wrażenie sprawia współpraca głównych bohaterów,przypominająca współpracę Sherloka Holmesa i Dr Watsona. Z tym,że tu Sherlock jest kobietą.

Freezing-seria o laskach odzierających się z ciuchów w czasie walki i wspieranych przez swoich kochanków. Ciekawe odwrócenie sytuacji. W normalnym świecie zazwyczaj jest odwrotnie. ponoć panie miały walczyć z jakimiś najeźdźcami,czy czymś w tym stylu,o nazwie Nova. Czy tylko mi przypomina mi to Anioły z Evangeliona? Jednak jeśli ktoś spodziewa się widowiskowych walk z wielkimi mechowatymi stworami to się zawiedzie. Dziewczyny więcej walczą między sobą o hierarchię  w szkole wojskowej niż z wrogami. Całość  stworzona jedynie dla fanservisu chyba. Jesli jednak chcesz pooglądać trochę kobiecego to polecam.

Tyle na razie. Jeszcze pozmieniam trochę w układzie i pobawię się ustawieniami. Najlepiej jakbyście napisali mi w komentarzach czy podoba się wam nowy wygląd.

Do przeczytania znowu!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.