piątek, 25 lutego 2011

Próbka i żal

Po raz pierwszy dzisiaj witam. -_-
Właśnie czytałem sobie sankacza(w linkach) i muszę przyznać,że jeśli przekształcą IS z ecchi w hentaia to cieszę się,że nie zacząłem oglądać.  Dość mam,że serie zaczynają jako ecchi a później w trakcie trwania przekształcają się w hentai.
Już w poprzednim sezonie(tj. fall 2010) mnie to wkurzało. Człowiek chce sobie obejrzeć ecchi a tu w połowie serii zamienia mu się w hentai. I to tak zmontowany aby można go było "ukryć" wśród ecchi. Wilk w owczej skórze. Zaczynam być co raz bardziej przychylny ustawie o  ograniczeniu treści która ma wejść w połowie roku w Tokio.

Skoro mnie przeczytaliście to w dalszej części macie muzyczkę :D Tym razem wyjątkowo nie chowana w czytaj więcej. Abyście mogli wyrobić sobie pogląd do ankiety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.