piątek, 29 marca 2013

kilka spraw

Tak wiec czas na aktualizację informacji o mnie czyli co się tutaj wyprawia.

Dzisiaj pomalowaliśmy z bratem(właściwie to on malował ja ogarniałem wszystko wokół[te moje lenistwo :3 ] ) pokoik. Od teraz jest w kolorach pomarańczowym i żółtym.
Zajęło nam to całe 11 godzin licząć z przygotowaniem pokoiku i ustawieniem z powritem na miejsce rzeczy.
No,jeszcze moje anime zostały ale to już jutro poustawiam sobie. Za to mangi poprzestawiałem,teraz nad moją komodą są jedynie takie fajniej wyglądające(kompendia Kawaii,Grimmsy,japońskie tomiki) a pozostałe na półce odpowiedniej.

W tym tygodniu zakupiłem również konsolę 3ds. Muszę przyznać,że granie przy 3d jest fajne :3 Jak an razie pograłem trochę  w demka z nintendo eshop oraz Super Pokemon Rumble którą miałem razem z konsolą.
(w pokemonki właśnie cisnę) Opiszę trochę gier które pograłem(demek):
-Fire Emblem. Naprawdę ładnie zrobiona gra,ciekawie zaczyna się historia. Animacje walki zrobione tak,że po proste chce się oglądać a przy tym pozostał stary system i czuć,że jest moc w grze. Gdyby nie kosztowała 190 zł...
-Resident Evil. Jeszcze nie przeszedłem demka ale gra zapowiada się "miło" i ciekawie. Ponawalać w Zombie!
-Heroes of Ruin. Gdybym chciał sobie grać multiplayer to może bym to wybrał. Ale ja jednak wolę single.
-Monster Hunter 3D. Bardzo zaawansowana grafika i przyjemna gra. Jakbym miał za darmo to bym grał,ale tak to trzeba oszczędzać na Pokemony.

No i się pochwalę. Na EZkonie możecie na spokojnie przyjść na mój panel o Magical Girl Lyrical Nanoha. Zapraszam!

2 komentarze:

  1. Nice, zawitasz na EZkonie. Czyli jeszcze jeden powód by być na nim.
    Odnośnie 3DS, to oczy nie bolą od tego efektu 3D? Jakoś trudno mi się przekonać do niego, zwłaszcza w wydaniu Niny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz źle skalibrowany to owszem po dłuższym czasie można czuć się niewygodnie.
      Jak do tej pory jednak nie przeszkadzało mi nic. Oczywiście należy odpowiednio trzymać 3dsa bo patrząc pod kątek nie dość,że tracisz efekt 3D(obraz się rozszczepia)to oczy wypala.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.