środa, 8 maja 2013

Parę takich sobie rzeczy

Parę nowych wieści z mojego życia.
Dzisiaj pisałem kolokwium z GALu. Nie jestem pewien czy dobrze te zadania zrobiłem ale wycisnąłem co mogłem ze wszystkich.
Właśnie wziąłem z eventu Wifi Deoxysa,kolejny pokemona bliżej wypełnienia pokedexu.
Rewatchuje GXa,już po pierwszym seoznie teraz nadrobię bieżący tydzień anime.
Wyszedłem na bieżąco z mangą Rosario to Vampire II. Dosć ciekawie się zapowiada dalej. A i pewnie czeka nas Rosario III.
Czytam obecnie Cat Shit One. Manga nawet sensowna ale nie jestem jakimś fanem militariów.
Dostałem odpowiedź w sprawie pracy na wyjazdach Poszukiwaczy Przygód. Tak więc pewnie mnie zobaczycie na koloniach mangowych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.