niedziela, 5 czerwca 2011

Szumi w Świecie

Hejka!
No to dziś w końcu mogę napisać,znowu mam neta. Jak ryba do wody,znowu można żyć! :D Słowem,prawie jak szczęśliwy jestem :D
Ale dzisiaj szumimy o :
  • Mój powrót do neta
  • Animatsuri 2011
  • Daikon 2011
  • Kółko i "ptaszek" po japońsku


  • Jak już wcześniej pisałem mam z powrotem dostęp do internetu. Teraz mogę już oglądać anime. :D no i co robić po pracy,już nie tylko grać w Poki po raz kolejny xD
  • Zgłosiłem kilka swoich atrakcji na Animatsuri. :D Tak więc zapraszam. Jeśli chcecie wiedzieć jakie to atrakcje to wejdźcie na forum animatsuri . Łatwo znaleźć. Polecam przeglądanie zgłaszanych atrakcji przydatne i(przynajmniej dla mnie) przyjemne.
  • Jak już wcześniej pewnie pisałem(dość dawno skoro nie pamiętam) na konwent Daikon 2011 też się wybieram. Zgłosiłem  kilka atrakcji. 100 pytań o Fairy Tail,Panelik o tym która generacja poków najlepsza,kalambury pokemon i takie tam. Zapraszam,chętnie przyjmę na salę :D
  • A teraz ciekawostka: w Japonii kółkiem oznacza się poprawne odpowiedzi a złe tzw."ptaszkiem". Odwrotnie niż w USA a trochę inaczej niż w Polsce. Uważajcie jak będziecie czytać oceny ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.