czwartek, 10 marca 2011

Szumi w Świecie

Konbanwa!
No,skoro się już wyspałem,o ile można nazwać o wyspaniem-babunia uwielbia wieczorne telenowele,mogę trochę poszumić xD


  • Nawet jeśli będzie się starał o reelekcję,nie jestem przekonany aby ludzie go wybrali. Jestem mu nieprzychylny jak każdy konsument którego hobby zostało "zaatakowane" przez decyzje tego Pana. Jednak wszyscy kandydaci są siebie warci. Nie mniej,nie naszą decyzją jest kto będzie rządził w okio . Na razie czekam co czas(i ludzie) pokaże.
  • W skrócie dla tych którzy nie znają angielskiego/nie chce im się czytać. Ostatni koncert Miku Hatsune(i spółki) zawiódł oczekiwania fanów. W przeciwieństwie do zawyżonych oczekiwań koncert okazał się klapą. Przez pół h zamiast muzyki leciały reklamy. Miku(i spółka) wyświetlani byli na zwykłym LCD. Mimo zmiany firmy zajmującej się koncertem(zamiast Segi 5pb) wszystko zamiast się polepszyć,pogorszyło się. Przeprosiny wysłane na Twitterze były natomiast napisane w tonie "Nie jesteśmy winni ale przepraszamy".  Żałosne,szkoda ,że koncert się nie udał. Jednak więcej odpowiedzialności powinni mieć ludzie zajmujący się imprezami na taką skalę.
  • Manga na podstawie anime(ciekawe nie :) ) okazuje się być alternatywną wersją. Na dodatek zaczyna bardziej przypominać horror niż Mahou Shoujo. trzeba obejrzeć i przeczytać,jeden z nielicznych tytułów wartych polecenia.
  • Jak możecie zauważyć dodałem przyciski opinii pod postami. Zachęcam do klikania i wyrażania własnej opinii. Będę mógł wiedzieć z jakich postów zrezygnować aby was i mnie nie męczyć. Dodatkowo baner który uznaliście za lepszy znalazł się nagłówku. Wygląd bloga jest na razie moim zdaniem satysfakcjonujący więc chwilowo nie planuję w nim nic zmieniać.
  • Ostatnio obejrzałem Freezing 9 i musze przyznać,że seria jest coraz lepsza. Zmienia ton na mroczniejszy,skłania do przemyśleń(zwłaszcza ten odcinek) Początkowo spodziewałem się czegoś  w stylu Grenadiera ale Freezing jest lepszy. Jesli chodzi o One Piece jestem obecnie na 291 ocinku serii i zaczęły mi się filerki :)  Jak tylko się skończą popatrzymy na najmniej słodką postać Choppera. Z mangi One Piece spodobało mi się jak Oda kreuje Zora na jeszcze większego kozaka. :) Pozostałe serie które oglądam trzymają swój poziom.
  • Onii-chan no Koto Zensen Suki Janain Dakara Ne! doczekało się już edycji DVD,pomimo,że dopiero 9 odcinek serii ukazał się w tv.  Najparwdopodobniej dlatego,że widzowie zawiedzeni pingwinokotowaniem znudziliby się i nie czekali na płyty gdyby wyszły później. W wersji DVD cenzuarz zostałą zmieniona bądź opuszczona(jednak cały czas jest aby seria nie skoczyła do poziomu +18) więc do widzenia kotkom i pingwinom.
  • Anime Rain Town które wyszło spod ręki Hiroyasu Ishidy zdobyło 2 nagrodę zrzędu w India Anime Festa. anime o rozpocznie swój streaming w niedzielę.
  • Jak w linku można przeczytać,jakieś problemy z muzyką(ktoś za głośno słucha radia?) pewnie profesjonalnie naprawią. Ale w przyszłym miesiącu za DB Kai wchodzi Toriko. więc i tak nie wielkie znaczenie tej informacji,no chyba że jacyś opętani kolekcjonerzy uznają że "uszkodzone" odcinki są więcej warte.
  • Szkoda,że zmiany te nic nie zmienią w europie,o Polsce już nie wspominając. A miło by było oglądać sobie legalne anime w odpowiednim formacie,jadąc np. na konwent.
To by było na tyle. Więcej interesujących mnie spraw nie widziałem albo nie pamiętam. Wielkie podziękowania dla tych którzy przeczytali mój cały post. Przez weekend będę na Wanekonie więc do zobaczenia w Poniedziałek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.