wtorek, 7 marca 2017

Lego Batman the movie

Witajcie!


Nie zgadniecie na jakim filmie ostatnio byłem...a właściwie to już wiecie po tytule posta. Tak,tak aby zrobić sobie przerwę od tych złych chińskich bajek wybrałem się na film dla dzieci do kina.

Ten post będzie zdecydowanie za krótki jak na ten tytuł. Ponieważ jestem leniwy wymienię tylko najważniejsze zalety i wady tego najlepszego filmu o Batmanie.

Zalety:

  1. Film śmieje się z samego siebie i standardów jakie trzymają filmy o Mrocznym Rycerzu Gotham.
  2. Naprawdę dobrze zrobiona komedia w połączeniu z filmem akcji. Ostatnią tak dobrą oglądałem gdy jeszcze oglądałem filmy z Jackie Chanem w roli głównej.
  3. Nawiązania do wszystkich innych filmów o Batmanie. Niektórzy mogliby odczuć przesyt ale jak dla mnie było ich idealnie. W końcu "Najprzystojniejszy bohater Gotham od prawie 90 lat i wcale się nie zestarzał".
  4. "Pa."
  5. Lepszy character development postaci niż w niejednej trylogii. 
  6. Crossover nad Crossoverami mocną stroną filmu.
Wady:
  1. W komiksach relacja pomiędzy Batmanem a Jokerem była niczym uzależnienie od narkotyków poparte różnymi czynnikami psychologicznymi. Głównie kręgosłupem moralnym Bruce'a. Tutaj śmierdzi gejozą na kilometr.
  2. Najsprytniejszy detektyw świata niekoniecznie taki sprytny.
  3. "Barbara"

Jak widać wśród najważniejszych zalet i wad przeważają zalety. Film naprawdę miło się ogląda i nie dość,że jest dobrym filmem Lego dla dzieci to i starsi fani mogą mieć ubaw przez znajomość serii. 
A easter eggów jest sporo ale nie będę spoilerować ;)

Do przeczytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.