piątek, 16 grudnia 2016

Film kinowy Pokemon 2017

Witajcie!

Od kilku dni są już potwierdzony informacje co do nowego filmu kinowego Pokemon.
Oczywiście anime #nikogo ale w przyszłym roku obchodzić będziemy 20 rocznicę powstania anime Pokemon. Zapewne właśnie dlatego najnowszy film kinowy będzie nosić nazwę
Pokemon I Choose You!

Tak,dobrze odgadliście jest to tytuł pierwszego odcinka serii Pokemon! Tym razem w rozszerzonej kinowej wersji która ukaże się 15 lipca przyszłego roku. Poniżej możecie obejrzeć trailer tego filmu oraz plakat reklamowy.









Przejdźmy więc od paru ciekawych rzeczy:
  1. Znaczek na czapce się zmienił-tylko chęć sprzedaży nowego merchandise'u czy chcą reboot?
  2. Ho-Oh już nie jest shiny
  3. W 1080p naprawdę świetnie to wygląda i chyba trzeba zaczekać będzie na blue-raye
  4. Muzyka z pierwszego openingu-moje kokoro nie było na to gotowe!
  5. Moje marzenie to reboot serii w nowej grafice od początku który zacząłby się od tego filmu-oczywiście podróż po Kanto już ze wszystkimi typami,ewolucjami,mega,z-moves itd. Ale cóż Pokemon Blazing Fire Red pewnie nie będzie :)
Takie są moje chwilowe spostrzeżenia-jeśli macie jakieś uwagi albo znaleźliście informacje których tutaj nie ująłem to zachęcam do komentowania i wyrażania swojej opinii.

1 komentarz:

  1. Ja cos czuje ze to juz nie to samo. Bedzie jak w przypadku Sailor Moon - zrobili od nowa i to nie wyszlo na ich korzyść. Takie odgrzewanie starego kotleta.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.