wtorek, 24 grudnia 2013

Zakończyłem czytanie Puella Magi Madoka Magica.

Nie różni się zbytnio od anime pod względem fabuły. Aby ocenić dokładnie wygląd postaci,wiedźm i innych cudaków musiałbym włączyć teraz anime i je sobie porównywać. Albo użyć google ale jestem zbyt leniwy. Określę więc tylko swoje odczucia. Czułem się jak na odgrzewanym obiedzie. Niby było fajnie ale jednak nie tak jak podczas oglądania anime. Może to przez brak muzyki? Nie jestem pewien. Po zamknięciu mangi pozostała tylko myśl "No i się skończyło".  Żadnej chęci do czytania kolejnych mang z uniwersum. Żadnej zachęty do rewatchu anime.

Ale sama manga dobra. Tylko dobra. Jakoś tka mnie wyprało ostatnio ze wszystkiego. Marazm. A no tak. Przecież święta.

4 komentarze:

  1. Manga "Madoka" jest brzydka, zła, wydana dla pieniążków, które ślepi fani popularnego anime są skłonni wydać na wszystko co oznaczone jest logiem "Madoki".

    OdpowiedzUsuń
  2. True nic specjalnego :).
    P.S Wpadnij do mnie w miedzy czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.