piątek, 22 listopada 2013

Życiowe,emowe,narzekane.

Witajcie.
Dzisiaj nie będzie żadnego zwięzłego tematu.
Po prostu notka jak to notka.
Mam już 4 Shiny w Pokemon Y. Są to Ursaring,Teddiurs,Chansey oraz Charmeleon. Jedynie Charmeleon dostał imię Zloty Smok. Pozostałe imion nie mają. Obecnie będę poszukiwał Mega Stone'ów.
Jutro ostatnie zajęcia z WFu. Następnie udam się na poszukiwanie Arkuszy Maturalnych dla brata.
Dodałbym kilka piosenek do swojej wersji openingów i  endingów. Niestety wygląda na to,że będę musiał udać się do swojego domu,podłączyć modem i  dopiero wtedy ściągać piosenki.
Po prostu internet tu gdzie jestem nie wyrabia i ssie totalnie.
Oglądam obecnie Kamikaze Kaitou Jeanne. Skończyłem oglądanie Heat Guy J i obejrzałem 1+2=Paradise.
Nie za wysokich lotów anime więc ostatnimi czasy oglądam.
Próbowałem właśnie rozwiązać zagadki kryptograficzne na gendou. Ale nic mi z tego nie wyszło. Nie nadaję się na szyfranta. Nie mam humoru i chęci na nic. Poszukam sobie czegoś w necie.
A może się pouczę. Niee,aż tak to mi się nie nudzi.

Chyba poemuję przy muzyce. Tak,to wydaje się być dobrym pomysłem.

A jakie plany na dalszą egzystencję? Za dwa tygodnie dwa kolokwia,za 3 tygodnie co najmniej jedno. W międzyczasie PA!Con na którym ma jedną atrakcję więc zarobię na obiad w niedzielę.
Następnie Mokon co do którego jeszcze muszę opłacić wejściówkę. A później już tylko święta,Sylwester i nowy rok i styczeń i prawie sesja. Po prostu cudownie. 

A w sercu ciągle pustka,żal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.