sobota, 16 listopada 2013

Progres 7

Wciąż nie mogę zgarnąć zadań od Lookera. Nawet go nie nogę spotkać. Ech.

Sylveon,Talonflame i Delphox na setnych. Kilka poków blisko ale na razie breeduję sobie poki do uzupełnienia dexa.
Po za tym nie mam jak znaleźć kilku shiny stone'ów i moon stonów.
W Battle Chateu mam tytuł Duke. Do Battle Maison jeszcze nie wchodziłem.
Zakupiłem sobie większość Incensów do breedingu. Kupiłem Kamyki do Mega Ewolucji Blastoise'a i Venusaur'a.
Pokonałem kilka osób na ulicach Lumiose. Dosyć nie ciekawie. No i chodzę po kafejkach wygrywam walki.
Prize power i EXp. Power pomimo,że powinny działać 3 minuty działają ci przez całe 5 walk w restauracji więc masz więcej za mniej. Przy Amulet Coin i Prize Power lv 2 za 100 000 pokejenów zarabiasz sobie 200 000 pokejenów więc całe 100 000 na czysto(nawet trochę więcej)

Mam Dwa poki do treningu,teraz tylko nabić im EV i iść exp nabijać. No i dostałem Lucky Egg w końcu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.