poniedziałek, 7 października 2013

AXN

Sprawdzając dzisiaj stronę kanału AXN odkryłem,ż elubiany przeze mnie kanał AXN Sci-Fi jużnie istnieje.
Jego miejsce zajęły kanały AXN White i AXN Black.
"AXN White wie, jak budować napięcie i odkrywać tajemnice. AXN White zaskoczy was i wciągnie dzięki połączeniu szczypty kryminału z intrygą i inspirującymi historiami. W AXN White obejrzycie pełne ciekawych bohaterów filmy oraz seriale produkcji europejskiej i amerykańskiej. "

"AXN Black to wyjątkowi bohaterowie – od tych zwyczajnych po superbohaterów o niezwykłych mocach i prawdziwych znawców akcji. AXN Black to pełne akcji seriale i programy typu reality napędzane przez odważne i charyzmatyczne osobowości."
Oto co o kanałach możemy przeczytać na ich stronach.

Mi się tam taka zamiana nie podoba. Ale przynajmniej duża ilość seriali które oglądałem wciąż jest do obejrzenia na kanałach AXNu(choć początkowo trzeba będzie się przystosować do ramówki) lub w AXN Playerze.
Tylko te reklamy.
Przynajmniej stare dobre horrory są u nich od obejrzenia.
To ja wracam do przeszukiwania otchłani programów telewizyjnych w poszukiwaniu dostępnych od obejrzenia anime.
Bajo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.