niedziela, 4 marca 2012

Niedziela 4 marca

Witam!
Dzisiaj piękna pogoda,więc wybrałem się na mangowe. Niestety podjąłem decyzję o wyjeździe w ostatniej chwili czego skutkiem było rozminięcie się z autobusem. Pojechałem więc tym o godzinę później. Dojechałem na 14 do pól mokotowskich. Dzisiaj spotkanie na świeżym powietrzu. W czasie spotkanka pograłem w grę w zadania(nie lubię czołgania się pod ławką :P)
Duże te pola mokotowskie :D
Po pewnym czasie zaczęło być nam zgromadzonym jednak dość chłodno więc przenieśliśmy się do Galerii Mokotów. Dość ciekawe miejsce-mają Arcade'a :D zużyłem 8 zł a i tak nie udało mi się zdobyć ani odtwarzacza mp3 ani maskotki :D
Po za tym zużyłem jeden kupon w macu,trzeba będzie jutro spalić te kalorie.
Jak zwykle miła zabawa. Ale kto by pomyślał,że te 17 teraz tak młodo wyglądają  ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.