niedziela, 12 lutego 2012

Spotkanie mangowe 12.02.2012 r.

Witam!
Dzisiaj pojechałem na spotkanie fandemangowe do warszawy.
Były na nim,a z resztą kogo tam nie było.
Pojawiłem się o 13 na patelni i znalazłem moją grupkę :)
Niedługo później gdy czekaliśmy na kolejne osoby pojawił się mój dostawca towaru i zakupiłem Kompendia Kawaii numery 4-8. Jupi! Jaki zbiór wiedzy teraz mam :D
Spore ułatwienie do wiedzówek i innych takich. Po prostu dużo informacji,ciekawe kiedy je sobie przyswoję.
Później udaliśmy się do Złotych a tam od razu powędrowałem do McDonlada.
Dlaczego? Otóż do Happy Mealów dodawali figurki Pokemon i karty.
Tak się w to wkręciłem,że aż kupiłem 4 Happy Meale(darmozjady jedne przy stolikach) oraz 6 zestawów zabawek :)
Ostatecznie mam wszystkie karty po za Snivym(numer 1) i Munną(numer 7)
Ale może uda mi się wymienić bo mam 2 sztuki jednej z kart(dostałem od koleżanki)
Po za tym jedną z figurek już sprzedałem. Zostały mi pozostałe. Zostawiam sobie po jednej a resztę sprzedam. Tak więc jeśli ktoś chce to za 5 zł., może ode mnie od kupić zabaweczkę.
Jak na razie mam 4 Reshiramy,3 Tepigi i jednego Pikachu.
Czekam na następną promocję,czyli kolejne 3 figurki. Tym razem to będą Oshawott,Snivy i Zekrom.
Kupię po jednym to będę miał komplet kart.
I kolekcja będzie pełna.

Zdjęć nie robię albowiem nie mam czym(no chyba,że kamerą w laptopie ale ona się nie nadaje do takich celów) więc ich nie zobaczycie.

Spotkanie skończyło się po 19 i wróciłem od domu autobusem o 20.

Naprawdę miło spędzona niedziela pomimo wydania calej kasy jaką miałem :P
To znowu oczekiwanie do wypłaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.