wtorek, 15 listopada 2011

Szumi w Świecie

Witajcie znudzeni wędrowcy! Poszukiwacze informacji tudzież zwykli śmiertelnicy trafiający dziwnym zrządzeniem losu an tą stronę!
Głośno,coraz głośniej...coś szumi.

A teraz czas na moje ciche podpowiadanie:
  1. Z chęcią zobaczę znowu Sailorki. A zaraz przecież mam wersję z angielskimi napisami,ale dobra w naszej tv też obejrzę ^^  O ile wyemitują. Skoro mają Digimony to niech i Sailorki dadzą :D
  2. Pewna nowość,jeszcze nie widziałem. Nie jestem pewien czy się wybiorę ale was zachęcam. W końcu czasem należy się odchamić ;)
  3. Nie znam ale sprawdzę jak wyjdzie. Znacie moje podejście:One Piece to priorytet.
  4. Ciekawe jak wyjdzie. No no Postęp.
  5. Zapraszam do sprawdzania,mi się na razie nie chciało.
  6. Już zgłosiłem atrakcje zobaczymy czy przyjmą. Po za tym dobrze,że w ogóle jakiekolwiek informacje się pojawiły. 
  7. Na początek roku od razu konwent od Stowarzyszenia Animatsuri. Zapowiada się miły styczeń. Po za tym na przyszły rok planuję wybrać się na PACon,Animatsuri,Hellcon,Nejiro,EZkon, oraz myślę nad BAKA2k12.
  8. Będzie miły dla ucha. Jak ktoś nie wie kto to Kugimiya to niech googluje. Albo nie:Palmtop Tiger,Shana and co tam jeszcze...
  9. Hmm,sprawdzę sobie mangę,ale anime zapowiada ładną akcję. Przyjemnie się powinno oglądać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.